۱۴۰۳ سي فروردين - 02:34 ب.ظ

گزارش نوای فارس از کنسرت زانیار خسرویمیلیونر نیست اما طرفدارانش برای او میلیارد ها می ارزند

میلیونر نیست اما طرفدارانش برای او میلیارد ها می ارزند
نوای فارس-سمانه سادات امینی: بعد از دو ماه استراحت خوانندگان، زانیار خسروی آغازگر فصل جدید کنسرت ها بود.
11 آذر ماه در یک شب بارانی، زانیار خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، میزبان هوادارانش بود تا دوباره شبی بی نظیر برایشان رقم بزند.

پس از خاموش شدن چراغ های سالن و قبل از شروع کنسرت، سیروان خسروی؛ برادر زانیار و خواننده پرطرفدار نسل جوان وارد جایگاه مهمانان ویژه شد و با استقبال و تشویق بسیاری از سوی جمعیت حاضر روبرو شد. گروه نوازندگان در حدود ساعت نوزده به ترتیب به روی صحنه آمدند و بالاخره پس از شمارش معکوس زانیار خسروی نیز در میان تشویق های پی در پی به نوازندگانش در روی صحنه پیوست و نخستین قطعه را با نام «شدی همه دنیام» اجرا کرد.

«چشمای رویایی» دومین قطعه در سانس اول بود که تقریبا بلافاصله بعد از قطعه اول اجرا شد. در این میان زانیار با طرفدارانش احوال پرسی نیز کرد و به آنها خوش آمد گفت. او از طرفدارانش خواست تا با نهایت انرژی او را در کنسرت همراهی کنند تا شبی فوق العاده برایشان رقم بخورد.

قطعات «زود گذشت» و «امید دارم هنوز» نیز به عنوان قطعه سوم و چهارم برای اجرا در سانس اول انتخاب شده بودند. تکنوازی ساکسوفون توسط امیر محمدی در پایان قطعه «امید دارم هنوز» از نکات برجسته و زیبای این اجرا بود. زانیار خسروی بیان کرد که با وجود سرماخوردگی سخت پاییزی به عشق طرفدارانش و با نهایت انرژی اجرا می کند و از حضورشان بسیار خوشحال است.

دیگر قطعاتی که در این کنسرت اجرا شدند به ترتیب قطعات «حس کمیاب»، «جاذبه»، «دستی دستی»، «هی تو»، «ریسک»، «مهتاب»، «فکر بکر»، «نه، نمیشه»، «اما دلم واست تنگ میشه»، «بدون تو»، «من میلیونر نیستم» و «طفره نرو»  بودند. طرفداران زانیار خسروی در طول کنسرت با انرژی زیادی او را همراهی می کردند که این انرژی به ویژه در طول اجرای قطعات «دستی دستی»، «نه، نمیشه»، «بدون تو» و «من میلیونر نیستم» مشهود بود.

سیروان خسروی و محمدرضا عقیلی مهمانان زانیار خسروی در سانس اول این کنسرت بودند.

خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، علیرضا ثناعی (گیتار آگوستیک)، امیر محمدی (ساکسوفون)، امیر فرهودنیا (گیتار بیس)، امین راد (درامز) و امیر میلاد نیکزاد (پیانو و رهبر ارکستر) در این کنسرت زانیار را همراهی کردند.

اجرای دوباره قطعه «بدون تو» به درخواست جمعیت حاضر در سالن، پایان بخش سانس اول اجرای پاییزی زانیار خسروی بود.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر به مدیریت آقایان محمد و مجتبی حاتم پور برگزار شد.

عکس های بهروز ساسانی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q