۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 02:08 ب.ظ

محسن یگانه در چهار سانس روی صحنه رفتفریاد دوباره-دوباره برای «سکوت قلبتو بشکن»

فریاد دوباره-دوباره برای «سکوت قلبتو  بشکن»
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: محسن یگانه ۱۲، ۱۳ آذر ماه در طی چهار سانس روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران رفت. این خواننده پاپ در ادامه شروع کنسرت ها، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در اردبیل و ۲۱ آذر ماه در اراک نیز روی صحنه خواهد رفت.

جمعیت با تشویق های ممتد خود از خواننده محبوب شان و گروه اش برای روی صحنه آمدن دعوت می کردند و بی صبرانه منتظر شروع کنسرتی بودند که یگانه نوید خواندن قطعاتی جدید را پیش از این به آن ها داده بود. تیزر خوانندگان موسسه فرهنگی – هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور پخش شد. در میان فریاد جمعیت محسن یگانه با قطعه «باور کنم یا نکنم» روی صحنه آمد. این قطعه از همان ابتدا با همراهی پر شور جمعیت همراه بود. صدای فریاد جمعیت در میان قطعه نشان از انتخاب درست این قطعه برای شروعی پر حرارت بود. «دوست دارم من بیچاره» به عنوان دومین قطعه نگذاشت هیجان سالن فروکش کند. یگانه پس از قطعه «بخند» با هوادارانش سلام و احوال پرسی کرد. حاضران هم با جیغ های خود رضایت خودشان را از اجرا تا این لحظه نشان دادند.

 «درکم کن یکم» هنوز آغاز نشده بود که صدای فریاد جمعیت در سالن بلند شد. در تمام طول این قطعه همخوانی ها بی وقفه ادامه داشت. «من» با تکنوازی گیتار الکتریک آغاز شد. پخش تصویری مناسب با حال و هوای «من» توانست به‌ سالن فضایی متناسب با این قطعه ببخشد. یگانه در میان دو قطعه، سراغ معرفی مهمانانش رفت و کیمیا علیزاده مدال آور المپیک را معرفی کرد. حسین ماهینی، شقایق فراهانی، نسرین مقانلو از دیگر مهمان امشب‌ بودند که در فواصل مختلف معرفی شدند.

جمعیت یک صدا نام خواننده مورد علاقه شان را صدا می زدند‌. یگانه هم از آن ها خواست فریادی بزنند تا سراغ قطعه بعدی برود. یگانه سراغ قطعه ای رفت که در کنسرت مهر ماه خود وعده آن را به هوادارانش داده بود. «کویر» با صدای حاضران سالن شنیده شد که این نشان دهنده محبوبیت قطعه ای که به تازگی از این خواننده منتشر شده، بود. سولوی ویولن در میانه این قطعه به زیبایی  آن افزود و تماشاچیان نوازنده ویولن را به خاطر هنرنمایی اش تشویق کردند. پس از اتمام این قطعه یگانه گفت که گویا صدای او در قطعه قبلی خیلی خوب نبوده و اگر فرصت شود «کویر» را دوباره خواهد خواند. خواننده آلبوم رگ خواب در میان «هوایی شدی» چند بار سکوت کرد تا صدای همراهی جمعیت در سالن بپیچد. در انتها این قطعه صدای جیغ ممتد حاضران، میلاد را پر کرد.

«دنیا رو بی تو نمی خوام یه لحظه... »
«نباشی» قطعه محبوب و خاطره انگیز با همخوانی محسن یگانه و هوادارانش اجرا شد و توانست یکی از پرشور ترین قطعات امشب باشد.

 قطعه ای که می خواهم اجرا کنم جز معدود قطعاتی است که آن را دوست دارم. او پس از این جمله گیتارش را به دست گرفت. با روشن شدن نور صحنه‌ و دیده شدن یگانه که در کنار سه نوازنده گیتار گروهش نشسته است، صدای تشویق های جمعیت به اوج خود رسید و با ابتدای «بهت قول میدم» در هم آمیخت. «سکوت قلبتوبشکن» مانند همیشه مورد استقبال قرار گرفت. فریاد دوباره-دوباره سر گرفت. همین باعث شد «سکوت قلب تو بشکن»  دوباره اجرا شود و حاضران بیش از پیش با اشتیاق آن را بخوانند. «وابستگی» جدید ترین قطعه منتشر شده از محسن یگانه هم در لیست اجرای امشب قرار داشت. او‌پس از اتمام این قطعه گفت: با این که یک هفته از انتشار این قطعه بیشتر نمی گذرد، خیلی عالی هستین که آن را حفظ هستین. «بهت قول میدم» به انتخاب محسن یگانه  به عنوان آخرین قطعه دوباره اجرا شد.

«کی جای من اومده»، «بمون»، «آخه دل ساده من»٬ «دوراهی»، «خیابونا»، «نشکن دلمو»، «نمیشه»، ... قطعات دیگری بودند که اجرا شدند.

سعيد عليرضايي (گيتاربيس)، ميلاد پر قوه  (كيبورد، پیانو)، وحيد عويدي (گيتار اسپنیش)، شايان مجيدي (گيتار الكتريك)، محمد زرنوش (كلارينت،ساکسفون)، محمدرضا زارعی (ويولن)، وحيد قاسمی (پركاشن)٬ رادين رفيع زاده (درامز) اعضای ارکستر محسن یگانه را تشکیل می دادند.

عکس های پدرام نظری از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q