۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 06:21 ب.ظ

سیامک عباسی در دومین کنسرت خود با مخاطبانش دیدار کرد«میلاد» در واپسین روز های پاییزی، زمستانی شد

«میلاد» در واپسین روز های پاییزی، زمستانی شد
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: بیست و پنجمین روز آخرین ماه پاییز، سیامک عباسی روی صحنه نمایشگاه بین المللی تهران رفت. در این شب  او پس از تجربه موفقش در کنسرت شهریور ماه، برای دومین بار با طرفداران خود دیدار کرد.

پس از وارد شدن به سالن اولین چیزی که جلب توجه می کرد، دکور زمستانی صحنه بود. این دکور تناسب خوبی با حال و هوای کاملا زمستانی کنسرتی که عباسی نوید آن را داده بود، داشت. جمعیت با جیغ و تشویق از خواننده برای وارد شدن به روی صحنه دعوت می کردند. با روشن شدن نور آبی رنگ صحنه اعضای ارکستر یک به یک وارد شدند و هر یک ساز های خود را به دست گرفتند.

قطعه «جوون تر که بودم» پرشور و ریتمیک شروع کننده بود و به خوبی توانست سالن را به هیجان بیاورد. عباسی پس از این قطعه با مخاطبانش حال و احوال کرد و گفت: امشب به من قرار است خیلی خوش بگذرد. بعد خواست تا برای داشتن شبی خوب انرژی های شان را تا آخر نگه دارند. حاضران هم با فریاد های شان علاقه خود را برای شروع قطعه بعدی نشان دادند. ارکستر بی درنگ  سراغ «فرشته پاک» رفت. این همه عاشق بودم تو نفهمیدی، با تو صادق بودم تو نفهمیدی ... .

همراهی ها از همین ابتدا، بی فاصله و همراه با خواننده شروع شده بود و‌ در حین اجرا قطعه شور و حال قطعه را در میلاد منعکس می کرد. هوادارن فضای خالی میان هر دو قطعه را با دست های شان پر می کردند و لحظه ای سالن را خالی از هیجان نمی گذاشتند. «سقوط» انتخاب سوم سیامک عباسی بود. در میانه این قطعه نوازنده گیتار الکتریک و هارمونیکا به هنرمندی پرداختند و مورد تشویق جمعیت قرار گرفتند.

اگه تو می‌موندی، تو رو می بخشیدم، تو رو باور داشتم، تو رو می فهمیدم ... «باور» همزمان با پخش کلیپی از مانیتور ها اجرا شد. انتهای این قطعه با هم صدایی حاضران شنیده شد. سیامک عباسی پس از این قطعه از حاضران خواست تا در قطعه بعدی همراه باشند و گفت: یک کاری کنین خوش بگذره. سپس «تن سپرده به باد» در میان ریزش برف در تصاویر مانیتور ها، طنین انداز شد. از ویژگی هایی که به جذابیت قطعات می افزود، پخش تصاویر و کلیپ های متناسب با آن ها بود.

صحنه تاریک شد و کلیپ «خوشبختیت آرزومه» پخش شد. در این قطعه از همان ابتدا صدای جمعیت همراه با سیامک عباسی به گوش رسید. در میان هارمونیکا نوازی هنرمندانه، «خوشبختیت آرزومه» یک دل خوانده شد. «من انتخاب شدم» به عنوان زمستونی ترین قطعه امشب اجرا شد و در «دچار» صدای جمعیت به اوج خود رسید. منو همین یه عکست به هم علاقه داریم، که سالیان سال به درد هم دچاریم ... .

او قسمتی از «پوچ» را خواند و گفت: این قطعه در لیست اجرای امشب نبود، اما دوستی برای من کامنت گذاشته بود تنها برای این قطعه ۱۰ بلیت خریده است. قسمتی از این قطعه را می خوانم تا او هم از اجرا راضی باشد.

پس از «شهر بارونی»، «خوب حال من» فضای کنسرت را تغییر داد و دوباره توانست جوی شاد را حاکم کند. «دلفریب» قطعه مشترک او و امیرعباس گلاب در ادامه پر شور اجرا شد. این قطعه که در کنسرت گذشته اجرا نشده بود،‌ مورد استقبال قرار گرفت. اجرای هنرمندانه هر نوازنده در میان قطعات از دیگر ویژگی های اجرای این بود.

وقتی سیامک عباسی گیتارش را به دست گرفت، صدای فریاد ها بلند شد. این صدا قطع نشد و با نواخته شدن ملودی «عشق دور» اوج‌ گرفت. اجرای دوباره «خوشبختیت آرزومه» آخرین قطعه این اجرای زمستانی در اواخر پاییز شد.

«تو که نیستی»، «دریاچه نمک»٬ «وقتی دلت شکست» قطعات دیگری بودند که در لیست اجرای امشب قرار داشت.

در این اجرا امیر عظیمی به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده «ویولن، پیانو و سینتی سایزر»، آرین کشیشی نوازنده «گیتار بیس»، نوید رهبرنوازنده «پیانو،سینتی سایزر»، مسعود کیانی  نوازنده «درامز»، مهران اسلامی نوازنده «گیتار»، هادی سالاری نوازنده «گیتار»، سعید امینی نوازنده «گیتار» و بابک صفرنژاد نوازنده «هارمونیکا» در کنارسیامک عباسی حضور داشتند.

حسین صفا، استوارد دنیسون، امین قباد، بهاران بنی احمدی، امیر دیوا، کاظم بهمنی، اردشیر احمدی از مهمان این کنسرت بودند.

سیامک عباسی پس از این در شهر های اصفهان، شیراز، رشت، بندر عباس، اهواز، اراک، ... روی صحنه خواهد رفت.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q