۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 11:45 ق.ظ

27 و 28 آذر ماه اشوان در چهار سانس روی صحنه میلاد رفتنهمین دیدار اشوان با طرفدارانش

نهمین دیدار اشوان با طرفدارانش
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: اشوان در ۲۸ آذر ماه برای نهمین بار روی صحنه میلاد حاضر شد. کنسرت این خواننده نسل جوان پاپ با این که هنوز آلبوم موسیقی خود را به بازار موسیقی کشور منتشر نکرده است، مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت. در این اجرا نیز اشوان به همراه گروهش با قطعات خاطره انگیز خود برای حاضران به اجرا پرداخت.

هر چه ساعت به ۱۰ نزدیک‌تر می شد صدای فریاد ها و تشویق ها بیشتر می شد. جمعیتی که در ترافیک ورودی نمایشگاه انتظار ورود به پارکینگ را کشیده بودند، بی صبرانه منتظر ورود اشوان و ارکسترش بودند. شمارش معکوس ۶۰ ثانیه ای سالن تاریک را به هیجان آورد. پس از اتمام شمارش معکوس و تاریک ماندن صحنه صدای جیغ ها ممتد شد. چراغ آبی رنگی روشن شد و اعضای ارکستر روی صحنه حاضر شدند.

اشوان با قطعه «هنوزم میشه» روی صحنه آمد. «هنوزم میشه» قطعه ریتمیکی بود که توانست‌ به شور سالن بیفزاید. پس از این قطعه با هوادارانش حال و احوال کرد و گفت: آخرین سانس است، دوست دارم خاطره انگیز باشد. ممنونم که با وجود بد قولی من بابت انتشار آلبوم باز هم آمدید. «حواست نیست» شروعی برای همخوانی جمعیت بود. «بعد من» با صدای  حاضران شروع شد. هنرنمایی نوازنده گیتار الکتریک و  درامز در انتها، شور این قطعه را کامل کرد.

قطعه ای جدید با پخش کلیپی به همراه ترانه آن، اجرا شد. جمعیت ترانه را از روی مانیتورها دنبال کردند و هم خوانی شان را قطع نکردند.

در حین اجرای قطعات مانند دیگر برنامه ها  تصاویری متناسب با فضای ترانه، پخش می شد.

کنسرت قبلی من در رشت بود، فکر می کردم مردم رشت خیلی پرانرژی هستند اما شما پر انرژی تر هستید. ممنونم که حمایت می کنید. اشوان پس از این جملات سراغ قطعه خاطره انگیز «چه خوبه حالم» رفت. این قطعه قدیمی مورد استقبال جمعیت قرار گرفت. اشوان قبل از شروع قطعه بعدی، درباره آن توضیح داد: کاری است که‌ من سال ها پیش با آن برگشتم و این قطعه برای شما خاطره شد. «من تنها شدم» با اوج هم صدایی هواداران او توسط ارکستر نواخته شد. این قطعه با زمزمه این خواننده و حاضران به انتها رسید.

«تبریک» که در اجرا های قبلی مورد اقبال قرار گرفته بود، در این کنسرت هم نواخته شد. این قطعه با وجود این که منتشر نشده است، ترانه اش را مخاطبان از روی مانیتور ها دنبال کردند و خواننده محبوب شان را در اجرای این قطعه تنها نگذاشتند. «بهت مریضم» را می‌توان پر شور ترین قطعه این شب دانست.

اشوان نظر جمعیت را برای تکرار قطعات منتشر شده پرسید و پس از تایید جمعیت قطعاتی که مخاطبانش آن ها را پیشتر شنیده اند، دوباره اجرا کرد. «تنها شدم» دوباره نواخته شد، این بار بیش از قبل صدای جمعیت همراه اشوان شنیده شد. چند قطعه از قطعات اجرا شده قبلی با انتخاب حاضران، دوباره خوانده شد. «بهت مریضم» به عنوان آخرین قطعه، دوباره اجرا شد.

«چرا گریه کردم»، «شمع ها رو روشن کن»، «تولدت مبارک» دیگر قطعاتی بودند که در لیست اجرا قرار داشتند.

 نیما رمضان به عنوان رهبر ارکستر در کنار آرش سعیدی (نوازنده گیتاربیس)، سعید شمس (نوازنده کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (نوازنده درامز)، کیان ایرجی (نوازنده گیتار)، مصطفی شعبانی (نوازنده ساکسفون) و ساسان هاشمی (نوازنده کیبورد) با اشوان روی استیج رفتند.

سینا حجازی، حامد برادران، ارمیا قاسمی، فریدون محرابی، قاسم جعفری از مهمان آخرین سانس اجرای پاییزی اشوان بودند.

این برنامه به همت موسسه فرهنگی-هنری «آوای دوران» برگزار شد.

عکس های بهروز ساسانی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q