۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 02:08 ق.ظ

اولین دیدار طالب زاده با طرفدارانش در اولین شب زمستان

اولین دیدار طالب زاده با طرفدارانش در اولین شب زمستان
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: اولین روز زمستان عماد طالب زاده برای نخستین بار با طرفداران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران دیدار کرد. این خواننده که چند سالی است به شکل حرفه ای وارد عرصه موسیقی شده است، هنوز آلبومی به طور رسمی به بازار موسیقی کشور منتشر نکرده اما تک قطعه های متعدد پرطرفداری دارد که‌ مخاطبانش در این کنسرت برای اولین بار در خواندن آن ها با او هم صدا شدند. طالب زاده یک دی ماه به همت موسسه فرهنگی-هنری «رویال هنر پارس» به مدیریت مجید عبدی در طی دو سانس روی صحنه رفت.

صدای تشویق های جمعیت با شروع ملودی اوج گرفت و طالب زاده با «نامحدود» روی صحنه آمد. در پایان این قطعه جمعیت را به تشویق دعوت کرد و با جمله دوست تان دارم علاقه خود را به آن ها نشان داد. بی فاصله «بیا عشقم» آغاز شد. طالب زاده در میان قطعات از حاضران می خواست تا با فریاد های شان ملودی را همراهی کنند، آن ها هم دریغ نکردند و هیجان خود را با فریاد های شان نشان دادند. طالب زاده پس از این قطعه قدیمی شروع به احوال پرسی با طرفدارانش کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چهار سال کنسرت هایم شروع شده، اما تازه شروع شده است! سپس قسمتی از ترانه «دستم تو دست یاره...» را خواند و حامد همایون را معرفی کرد. طالب زاده همایون را روی صحنه‌ برد و میکروفون را به او داد. حامد همایون هم از جمعیت خواست عماد طالب زاده را تشویق کنند.

«اعتراف» با روشن شدن نور گوشی ها اجرا و در انتها با صدای جمعیت همراه شد. خیلی ها میگن من و اون وصله ناجور همیم/خیلی ها فکر میکنن که‌ دوستای دور همیم ... . «میخوامت» قطعه شادی بود که‌ صدای شادی و‌ همخوانی مخاطبان را بیش از قطعات قبلی با خود داشت.

طالب زاده در فاصله میانی قطعاتش به معرفی مهمان ها و اعضای ارکسترش پرداخت.

 این خواننده سراغ «عاشقت شدم» رفت. صدای خواندن ترانه این قطعه از همان ابتدای شروع ملودی به‌ گوش می‌رسید. در ادامه صدای همراهی ها قطع نشد و بر صدای طالب زاده غالب شد. «عاشقت شدم» یکی از قطعات محبوب امشب بود. باز هم انتخاب جمعیت قطعه ای شاد بود. «علاقه» قطعه بعدی شد که‌ ارکستر نواخت و حاضران با نور گوشی های شان طالب زاده را در اجرا این قطعه تنها نگذاشتند.

«همه دنیامی» شور سالن را دوباره بیدار کرد. صدای خواندن جمعیت پایان بخش این قطعه بود. «من عاشقت شدم»  پس از اشکالی که در میکروفون طالب زاده ایجاد شد، به عنوان قطعه آخر اجرا شد.

«تنهایی»، «اگه نبینمت»، «مگه داریم»، «هراسون»٬... از دیگر قطعاتی بودند که طالب زاده در اولین دیدار خود با طرفدارانش اجرا کرد.

حسین شریفی(ترومبون)، محسن خاش(پرکاشن)، روزبه پهلوانی نژاد(درامز)، کسری سبک تکین(گیتار باس)، عرفان پاشا(ویولن)، رادین یوسفیان (پرکاشن)، محسن حسن نیا(ساکسفون، کلارینت)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، حسن فراهانی (ترومپت)، محمد مرتضوی (ترومپت)، پیام هوشمند(کیبورد)، هومان آزما(گیتار آکوستیک) در این شب به رهبری انوشیروان تربتی نواختند.

حامد همایون، پوریا حیدری، بنیامین بهادری، محسن رجب پور، مهدی طارمی، علیرضا طلیسچی، مرجانه‌گلچین، داوود حیدری، مهدی یغمایی، مهدی مسلمان، علی ضیا، سامان امامی از مهمان اولین کنسرت این خواننده پاپ بودند.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q