۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 05:16 ب.ظ

رویاپردازی در میان ستاره باران سالن میلادسینا حجازی: هیچ کجای دنیا مثل ایران نیست

سینا حجازی: هیچ کجای دنیا مثل ایران نیست
نوای فارس - سجاد مالمیر: سینا حجازی خواننده مطرح موسیقی پاپ و رگه، شامگاه جمعه 17 دی‌ماه طی کنسرتی با شکوه در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و قطعاتی از آلبوم "رویا" را به همراه چند تک آهنگ قدیمی و جدید خود به دوست‌دارانش تقدیم کرد.

فضای استیج این کنسرت به خاطر نور و ستاره باران روی دیواره‌های استیج بسیار رمانتیک و جالب بود. در شروع کنسرت سینا حجازی با تیپ و استایل همیشگی خودش به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به دوست‌دارانش، ابراز امیدواری کرد که یک شب ایده‌آل را برای آنان رقم بزند. از ابتدای کنسرت علاوه‌بر سینا حجازی و نوازندگان او، دو همخوان مرد و یک همخوان زن نیز وجود داشتند که تا پایان کنسرت برخی از قطعات را همراه با حجازی می‌خواندند.

سینا حجازی کنسرتش را با اجرای چند قطعه ریتمیک از جمله اثر پرطرفدار "دیدی داری" آغاز کرد و سپس قطعات "بادبادک"، "هارمونی" و "رویا" را از میان قطعات تنها آلبوم رسمی خودش اجرا کرد.

این خواننده سبک رگه درباره اصرارش به رویا داشتن و آرزو کردن گفت:« امیدوارم همه مراقب آرزوهای‌مان باشیم چرا که این آرزوها روزی محقق خواهند شد. اجرا در رو به روی شما برای من یک آرزو بود که حالا محقق شده، بنابراین هر کسی باید مراقب آرزوهایش باشد و آن را جدی بگیرد.»

در ادامه سینا حجازی قطعات موسیقی "باریدم" و "بارون" را که حال و هوایی زمستانی دارند به دوست‌دارانش تقدیم کرد. او سپس یک آهنگ پر انرژی دیگر به نام "تیک تیک تیک" را اجرا کرد و با گروهش برای اجرای این اثر سنگ تمام گذاشت.

سپس سینا حجازی رو به مخاطبانش گفت:«برای آن‌که آلبوم "رویا" به دست‌تان برسد، فشارهای زیادی به سمت من آمد که خیلی‌هایش را برادرم به جان خرید. من کشورم را دوست دارم و برای آن‌که در کشور بمانم و فعالیت کنم، بسیار جنگیدم. به اعتقاد من هیچ‌ کجای دنیا مثل ایران نیست.»

در بخش‌های میانی کنسرت و پس از اجرای آهنگ "لیلی" که سینا حجازی با آن شناخته شد، به درخواست ایمان قیاسی دوست و هم‌کار قدیمی حجازی، نوازندگان ارکستر این خواننده با یکدیگر به‌ هم‌نوازی پرداختند که در این بین خود ایمان قیاسی نیز به همراه پسر عمویش (امین قیاسی) پرکاشن نواخت.

اعضای ارکستر سینا حجازی را برای اجرای این کنسرت، سینا پرتوی (نوازنده درام)، آرش احمدی (گیتار الکترونیک)، نیما بهزاد اول (گیتار بیس)، سعید شیخ امیری (گیتار)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، ایمان و امین قیاسی (پرکاشن)، نسرین نفریه، هامون هاشمی، رضا فکری (همخوان) و سعید خیرخواه (کیبورد) تشکیل می‌دادند.

اثر بعدی که در این کنسرت اجرا شد، قطعه محبوب آلبوم رویا به نام "خودتی" بود که حین اجرای آن فضای سالن میلاد به شدت هیجان‌انگیز شده و مخاطبان حجازی سر از پا نمی‌شناختند. حجازی این قطعه را با همراهی صد در صدری طرفدارانش اجرا کرد و گاهاً میکروفن را به سمت حاضرین در سالن میلاد می‌گرفت تا آن‌ها ادامه قطعه پر انرژی "خودتی" را یک‌صدا با هم بخوانند.

"من خوابشو دیدم" دیگر اثری بود که سینا حجازی در کنسرت جمعه شبش اجرا کرد. او پس از اجرای قطعه "من خوابشو دیدم" آرزو کرد که تمام مردم دنیا در صلح و دوستی زندگی کنند. پس از آن سینا حجازی در حالی که عکس‌های دوران کودکی‌اش بر روی صفحه نمایشگر سالن میلاد نقش بسته بود، قطعه پرطرفدار "ماما" را به طرفدارانش تقدیم کرد. او در مورد این قطعه گفت:«مادرم همیشه به من انرژی می‌دهد، من این قطعه را به مادرم تقدیم می‌کنم و شما هم آن را به مادرتان تقدیم کنید.»

در پایان کنسرت سینا حجازی از طرفدارانش پرسید که ترجیح می‌دهند کدام قطعه از قطعات کنسرت یک بار دیگر اجرا شود که در این بین اکثریت تماشاگران قطعه "دیدی داری" را که درون‌مایه‌ طنز اجتماعی دارد درخواست کردند و حجازی نیز این قطعه را یک‌بار دیگر به همراهی طرفدارانش اجرا کرد تا چهارمین کنسرت رسمی این خواننده موسیقی پاپ و رگه به پایان برسد.

کنسرت 17 دی سینا حجازی به مانند اجراهای قبلی او مهمانان پرآوازه‌ای داشت که عمدتاً هنرپیشنه‌های سینما بودند. در این کنسرت سحر دولتشاهی، بهنام تشکر و رامین ناصر نصیر به عنوان مهمان ویژه روی صندلی‌های ردیف جلوی سالن میلاد نشسته بودند و کنسرت حجازی را تماشا می‌کردند. سینا حجازی در بخش‌های مختلف این کنسرت، مهمانان ویژه خود را به شکل جالبی معرفی می‌کرد. او در مورد رامین ناصرنصیر گفت که این بازیگر یک مترجم فوق‌العاده است در حالی‌که کمتر کسی این موضوع را می‌داند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی رسول ترابی و به همت موسسه آوای دوران برگزار شد و چهارمین کنسرت رسمی سینا حجازی پس از انتشار آلبوم "رویا" به شمار می‌رفت که از جانب مردم پایتخت استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

عکس های هلیا سعیدی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q