۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 07:26 ب.ظ

خواننده کنسرت «قلم را بچرخان» در نشست خبری جشنواره فجر اشکان خطیبی: کنسرت ما یک پرفورمنس تجسمی است

اشکان خطیبی: کنسرت ما یک پرفورمنس تجسمی است
نوای فارس - مینا آتشی: اشکان خطیبی خواننده کنسرت «راک دِ پِن» که به تازگی دو اجرا از این کنسرت را در سالن مستقل تهران و پردیس چارسو به روی صحنه برده و خود را آماده اجرای سوم در جشنواره موسیقی فجر می‌کند، ظهر روز شنبه 18 دی‌ماه در نشست خبری کنسرتش در جشنواره فجر گفت: کنسرت «راک دپن» (قلم را بچرخان) در جشنواره فجر، اجرای مجددی خواهد بود از اجرای ویژه برنامه «شب شنبه‌های حافظ» و کنسرت‌مان در پردیس سینمایی چارسو.

وی افزود: در این برنامه نیما رمضان، آرش سعیدی، اشکان آبرون، سروش عدل و بردیا امیری به عنوان نوازنده و سهیل دانش اشراقی (تصویرگر) مرا همراهی خواهند کرد و گروه ما در آن آثاری از رولینگ استونز، کوئین، پینک فلوید، بیتلز و چند قطعه نوستالژیک و منتخب از موسیقی راک بین‌المللی می‌کند. این برنامه بیشتر از این‌که یک پرفورمنس موسیقایی باشد، یک پرفورمنس تجسمی است.

خطیبی در مورد بلیت‌فروشی جشنواره نیز تصریح کرد: بلیت‌فروشی این دوره از جشنواره موسیقی فجر جای انتقاد دارد و من قبل‌تر انتقاد کرده‌ام ولی از آن‌جایی که قرار است اجرای اولم را در این جشنواره داشته باشم، ترجیح می‌دهم که بیشتر از این در این مورد صحبت نکنم تا نقاط منفی آن پررنگ نشود.

خواننده کنسرت «قلم را بچرخان» ادامه داد: زندگی من با موسیقی عجین شده است. من مصائب موسیقی و مسائل گروه‌های بخش موسیقی تلفیقی را می‌شناسم و می‌توانم بگویم که دیوار ما کوتاه است. متأسفانه سالن‌ها و میزان دستمزدها آن‌چنان که باید نیست ولی همین برایم کافی است که به بهانه جشنواره موسیقی فجر، تعدادی از گروه‌های فعال حوزه موسیقی تلفیقی در یک‌جا کنار هم جمع خواهند شد.

اشکان خطیبی در پایان سخنانش به جای خالی برخی از موزیسین‌های سبک راک در جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: جای خالی اردوان انزابی‌پور و شهاب صادقی در جشنواره امسال حساس می‌شود که امیدوارم بتوانیم در آینده از حضور آنها نیز بهره‌مند باشیم. همچنین امیدوارم که از اتفاقات امسال جشنواره اعم از نکات منفی و یا مثبتی آن، درس بگیریم و در سال‌های بعد از تجربیات آن استفاده لازم را ببریم.

عکس های هلیا سعیدی از این نشست را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q