۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 09:21 ب.ظ

پرفورمنس رنگ و نور در شب شنبه ای برای جوان ترین نوازندگان راک

پرفورمنس رنگ و نور در شب شنبه ای برای جوان ترین نوازندگان راک
نوای فارس - مهدی خان محمدی: در قسمت نخست این کنسرت گروه اکتاورس با نوازندگی: امیرصفا نیک فرجام (گیتار باس)، آیدین حسن زاده و شایان دیانتی (گیتار) و شاهین فدایی (درامز) هنرنمایی کردند.
قطعات اجرایی این گروه شامل: سقوط، شرف، ستون های آفرینش و اشاره های نور بود.

در قسمت دوم مردم میزبان گروه آتراوان بودند که این گروه به نوازندگی: مسعود علیشاهی (خواننده) ، شایان دیانتی (گیتار الکتریک) ، امیرصفا نیک فرجام (گیتار باس) ، شاهین فدایی (درامز) و خانم مرجان مدرس (کیبورد و سینتی سایزر)، هنرنمایی کردند.

همچنین قطعات اجرایی این گروه شامل: وقفه، اقیانوس غم، مرد بی رویا، بهشت گم شده و رستگاری بودند که البته لازم به ذکر است آقای آیدین حسن زاده در ترک وقفه به عنوان نوازنده مهمان گیتار الکتریک با این گروه همکاری داشت. باید یاد آور شد که تمامی قطعات اجرا شده نوشته و ساخته خود گروه آتراوان بودند.

در قسمت سوم و پایانی این برنامه نیز گروه بارامانت با نوازندگی: حامد بابایی (آهنگساز و نوازنده گیتار) ، امیر خوشحرف (نوازنده گیتار)، محمد حلاجی (نوازنده مهمان گیتار باس) و کیوان موسوی (درامز) هنرنمایی کردند.
قطعات اجرایی این گروه نیز شامل قطعات زیر بود:
slogan, Stillness, Friendlessness, To cast as Persian, Delusion, Negotiate

گفتنی است این برنامه با طراحی و مدیریت پروژه رضا دادوی، مدیریت اجرایی مهدی خان محمدی و برنامه ریزی امیر خرازی به روی صحنه رفت.

عکس های کیارش مسیبی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q