۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 09:35 ب.ظ

سومین دیدار سیامک عباسی با طرفداران تهرانی اش در جشنواره فجر رقم خورد«عشق دورم» پرطرفدار ترین قطعه «خوشبختیت آرزومه» شد

«عشق دورم» پرطرفدار ترین قطعه «خوشبختیت آرزومه» شد
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: سیامک عباسی اولین اجرای جشنواره ای خود را در دومین سانس روز اول جشنواره تجربه نمود و روز ۲۴ دی ماه سالن میلاد برای سومین بار از آلبوم «خوشبختیت آرزومه» شنید.

طرفداران موسیقی پاپ این هنرمند مولف یک به یک وارد سالنی که بر روی مانیتور های آن لوگوی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نقش داشت، شدند. ضمن خوش آمد گویی به شما عزیزان، در پی ارتحال آیت‌الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، برنامه های جشنواره کمی جا به جا شدند که با تلاش همکاران و همراهی هنرمندان ارجمند به خوبی انجام گرفت. ستاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ضمن عرض تسلیت مجدد مخاطبان عزیز را به دیدن برنامه های جشنواره دعوت می کند. این جملات قبل از تاریک شدن صحنه از بلند گوی های سالن پخش شد. سپس کلیپی از معرفی بخش های مختلف جشنواره نظیر موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی، موسیقی بین الملل،... پخش شد.

شمارش معکوس ده ثانیه ای آغاز شد. صدای تشویق جمعیت که اشتیاق شان را برای ورود ارکستر نشان می داد، بلند شد و در میان فریاد های شان نام خواننده محبوب شان را صدا  زدند. چند دقیقه از شمارش معکوس گذشته بود که‌ اعضای ارکستر زیر نور آبی رنگ وارد شدند. سیامک عباسی با قطعه «فرشته پاک» روی صحنه آمد. هیجان سالن از همان ابتدا جمعیت را به شوق آورد و همه یک صدا او را در اولین قطعه همراهی کردند: «این همه عاشق بودم نفهمیدی، با تو صادق بودم تو نفهمیدی... »

او با هوادارانش احوال پرسی کرد و گفت: ما از شهریور ماه که کنسرت ها را شروع کردیم کنسرت‌های زیادی رفتیم اما هنوز ورودی کنسرت ها استرس دارد. سپس سراغ قطعه «جوون‌ تر که بودم» رفت. این قطعه انتخاب خوبی برای دومین قطعه بود و نگذاشت تشویق های جمعیت لحظه ای متوقف شود.

او  از این که‌ پیش از اجرا نزدیک بوده به خاطر نداشتن مدارک ماشین اش را به پارکینگ ببرند گفت و سپس اضافه کرد: چقدر خوب است که وقتی همه جا نا امن است و بمب گذاری می‌شود، ما این جا می‌توانیم در امنیت کنسرت بگذاریم.

اجرای قطعات عباسی  با پخش کلیپ های منحصر به فرد او از مانیتور ها همراه بود.

«سقوط» سومین قطعه ای بود که‌ ارکستر نواخت. نوازنده هارمونیکا در این قطعه به هنرمندی پرداخت و توانایی اش مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

نام قطعات پیشنهادی از هر سوی سالن شنیده می‌شد. «عشق دورم» پر طرفدار ترین قطعه بود که‌ عباسی نوید اجرای آن را داد.

نوای پیانو شروع کننده «باور» بود و در ادامه گیتار الکتریک زیبایی قطعه را تکمیل کرد. در انتها سیامک عباسی میکروفون را به سمت جمعیت گرفت و حاضران هم با او هم صدا شدند: «اگه می موندی تو رو می بخشیدم، تو رو باور داشتم، تو رو می فهمیدم... ». «تن سپرده به باد» قطعه ریتمیک بعدی بود که نورپردازی سالن ریتم این قطعه را همراهی کرد. «تو که نیستی» نیز به عنوان قطعه ای خاطره انگیز و قدیمی مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

«بارون» برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه، طنین انداز شد. ترانه این قطعه از «خوشبختیت آرزومه» از ابتدای شروع قطعه توسط حاضران تکرار می‌ شد. «خوشبختیت آرزومه» قطعه همنام آلبوم عباسی، صدای زمزمه های آرامی را که کم کم اوج  می‌گرفتند، در میلاد بلند کرد. صدای هم صدایی ها در انتها به جایی رسید که او میکروفون را به سوی جمعیت گرفت و سکوت کرد: «خوشبختی آرزومه حتی با من نباشی، حتی از خاطره هامون جدا شی ... »

تشویق ها و همراهی های حاضران او در تمامی قطعات نشان از موفقیت و محبوبیت این هنرمند در میان هوادارانش بود.

عباسی از حاضران خواست تا با نور گوشی های شان سالن را ستاره باران کنند. ارکستر در میان آسمان ستاره ای میلاد «دریاچه نمک» را نواخت. «شهر بارونی» قطعه ای که او با هم صدایی محمد راد منتشر کرده بود، نیز در لیست اجرا قرار داشت. این قطعه با صدای برجسته ساز ویولن شنیده شد.

«خوبه حال من» فضای کنسرت را به حال و هوای ابتدای آن برد و جو شادی را دوباره بر میلاد حاکم کرد. اعضای ارکستر هم با دست زدن های شان در شور و شوق جمعیت شریک شدند. ارکستر سراغ قطعه «تو رو دوست دارم»، جدید ترین قطعه منتشر شده سیامک عباسی، رفت. او در ادامه خواست در فرصت باقی مانده ویدیو های خود را برای ساخت ویدیویی از این قطعه بفرستند.

بالاخره نوبت به «عشق دورم» رسید. قطعه ای که از ابتدا نامش هر سوی سالن شنیده می‌شد. جمعیت در قطعه محبوب شان یک صدا شدند «عشق دورم هر جا باشی من خودم رو می رسونم... .»

  «من انتخاب شدم»، «دچار»٬ «وقتی دلت شکست»٬ «دلفریب»، ... دیگر قطعاتی بودند که‌ در اولین اجرای جشنواره ای سیامک عباسی نواخته شدند.

در این اجرا امیر عظیمی به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده «ویولن، پیانو و سینتی سایزر»، آرین کشیشی نوازنده «گیتار بیس»، نوید رهبرنوازنده «پیانو،سینتی سایزر»، مسعود کیانی  نوازنده «درامز»، مهران اسلامی نوازنده «گیتار»، هادی سالاری نوازنده «گیتار»، سعید امینی نوازنده «گیتار» و بابک صفرنژاد نوازنده «هارمونیکا» در کنارسیامک عباسی حضور داشتند.

محمد علی بهمنی، علی ضیا، احمد امیرخلیلی، از مهمانان این کنسرت بودند.

عکس های امیر رسام مهر از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q