۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 11:08 ب.ظ

آلبوم «دوباره عشق» در حضور اهالی رسانه رونمایی شد / آغاز به کار حامد همایون به عنوان سفیر مبارزه با سرطان

آلبوم «دوباره عشق» در حضور اهالی رسانه رونمایی شد / آغاز به کار حامد همایون به عنوان سفیر مبارزه با سرطان
نوای فارس- مینا آتشی: نشست خبری نخستین آلبوم رسمی حامد همایون صبح روز یک‌شنبه 26دی با حضور این خواننده، محسن رجب‌پور مدیر عامل موسسه فرهنگی "ترانه شرقی" و سامان امامی تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر همایون در فرهنگسرای شمس تهران برگزار شد.

در این نشست روند به شهرت رسیدن حامد همایون بررسی شد و سپس محسن رجب‌پور تهیه‌کننده شرکت ترانه شرقی برنامه برخی از فعالیت‌های آتی این خواننده را تشریح کرد. در پایان نیز حامد همایون به روی صحنه رفت و برای اولین بار در حضور اهالی رسانه دو قطعه از آلبوم "دوباره عشق" را اجرا کرد.

در این نشست محسن رجب‌پور در مورد نحوه شکل‌گیری همکاری‌اش با حامد همایون گفت: حامد همایون را سامان امامی در نیمه دوم سال گذشته به ما معرفی کرد. ما در شرکت ترانه شرقی کارهای او را بررسی کردیم و دیدیم که پتانسیل بسیار بالایی دارد. بنابراین تلاش کردیم که حامد همایون را از راه درست به مخاطبان موسیقی معرفی کنیم. از همان ابتدا برنامه و هدف‌مان تزریق نشاط به جامعه بود و به همین دلیل همایون آثارش را بر محوریت شادی و نشاط پیش برد.

وی تأکید کرد: حامد همایون با یک روند پیش‌بینی شده به معروفیت رسید. ما برای معرفی او برنامه‌ریزی کردیم و طبق برنامه‌مان او باید تا ابتدای سال 96 شناخته می‌شد که این اتفاق چند ماه زودتر و در شروع پاییز امسال امکان‌پذیر شد. از این رو ما برنامه‌های‌مان برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت را جلوتر انداختیم.

در ادامه حامد همایون درباره نحوه آشنایی خود با سامان امامی توضیح داد: من اصالتاً اهل شیراز هستم و با دوست ترانه‌سرایم سهیل حسینی در شیراز با یکدیگر همکاری می‌کردیم که تصادفاً با سامان امامی آشنا شدیم. سامان امامی به من پیشنهاد همکاری داد و گفت که به تهران بیایم تا در این زمینه با محسن رجب‌پور هم‌کلام شویم. این اتفاق آن‌قدر برای من جذابیت داشت که کارم در شیراز را رها کردم و به تهران آمدم.

این خواننده ادامه داد: در اولین دیدار با آقای رجب‌پور، ایشان نسخه‌ای را در 5 صفحه برای من نوشت و گفت که با همین نسخه موفق می‌شوی. دو هفته بعد من آثار جدیدم را خدمت ایشان بردم و آقای رجب‌پور موافقت کرد که با من کار کند. پس از آن همکاری ما به شکل حساب شده و با برنامه‌ریزی شرکت ترانه شرقی به سمتی هدایت شد که من الآن در خدمت شما هستم.

خواننده آلبوم "دوباره عشق" بیان کرد: در ابتدا همه چیز برای من مثل یک آرزو بود و این یک سال برایم مثل رویا گذشت. من اعتقاد دارم که افراد زیادی در شکل‌گیری کاراکتر حامد همایون نقش داشتند و اگر موفقیتی حاصل شده، مربوط به همه این افراد است. من از خدای مهربان، مردم عزیز ایران و تمام کسانی که یاری‌ام کردن متشکرم که رویای مرا به تحقق رساندند.

در ادامه محسن‌رجب‌پور به نقش سامان امامی و سهیل حسینی در موفقیت حامد همایون اشاره کرد و گفت: سامان امامی در این سال‌ها با تنظیم های مدرن و زیبایش کمک قابل توجهی به ترانه‌ شرقی کرده است. روز اولی که قرار بود حامد همایون تبدیل به یک خواننده محبوب شود، سامان با چشمان گرد به ما نگاه می‌کرد ولی حالا می‌بینید که می‌شود برای او آرزوهای خوبی داشت. سامان امامی یکی از افرادی است که در سوپراستار شدن حامد همایون نقش دارد و فرد دیگر سهیل حسینی ترانه‌سرای حامد است. سهیل حسینی بیان جدیدی از واژه‌های ارزشمند شعرای کهن ایران دارد و گونه‌ای نو را در ترانه‌سرایی ایجاد کرده است.

سپس نوبت به صحبت‌های سامان امامی رسید و این تنظیم‌کننده و رهبر ارکستر تصریح کرد: حامد خواننده‌ خوش‌صدایی بود که من دوست داشتم با او کار کنم. گویا نسخه 5 صفحه‌ای آقای رجب‌پور در همان روز اول کار خودش را کرد و حامد الآن سفیر شاد کردن مردم شده است.

سهیل حسینی نیز که در این مراسم حضور داشت گفت: خدا را شکر که اتفاقات خوبی با صدای حامد همایون رخ داده و او توانسته دل مردم ایران را شاد کند و من هم در این بین نقشی داشته‌ام.

در ادامه این نشست، محسن‌رجب‌پور ضمن اشاره به فعالیت های موسسه ترانه شرقی در امور خیریه، چک اعطایی ستاد برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به 4 اجرای حامد همایون را به بیمارستان محک تقدیم کرد که به گفته خود او این مبلغ حدود 10 درصد درآمدش است. رجب‌پور ابراز امیدواری کرد که همکارانش نیز 10 درصد درآمدشان را به خیریه محک کمک کنند.

سپس مدیر شرکت ترانه شرقی در مورد این روز ویژه گفت: خرسندم که بگویم حامد همایون از امروز سفیر مبارزه با سرطان است و فعالیتش را در سراسر کشور آغاز خواهد کرد. همچنین خبر خوب دیگری که دارم این است که به علت استقبال خوب از کنسرت حامد در جشنواره فجر، او در تاریخ 4 بهمن‌ماه نیز کنسرت دیگری را در سالن میلاد برگزار خواهد کرد که بلیت‌فروشی آن از همین امروز آغاز می‌شود. حامد پس از این کنسرت به همراه ارکستر "ترانه‌وار" به شهرستان‌هایی چون کیش، کرج، اهواز و شیراز می‌رود و پس از آن خودش را برای تور اروپایی در ابتدای سال 96 آغاز خواهد کرد که در این تور به کشورهای انگلستان، هلند، آلمان، سوئد و اتریش سفر خواهد کرد.

رجب‌پور در ادامه صحبت‌هایش در مورد نام اصلی حامد همایون و قراردادی که با او امضاء کرده گفت: نام اصلی حامد همایون، سید حامد محمودزاده است که من از اول شهریور امسال به مدت 10 سال با او قرارداد دارم. عده‌ای می‌گویند که در کار من استثمار وجود دارد ولی هر کسی این را می‌گوید باید برایش مصداقی بیاورد. کسانی که مرا در گذشته می‌شناسند، می‌دانند که من 5 برابر دستمزد معمولی به نوازندگان اوایل دهه 80 دستمزد می‌دادم. مبلغ قرارداد من با حامد همایون مشخص است و در این مورد هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد. شما فقط همین را بدانید که از 30 بهمن تا 30 اسفند که به خاطر ایام فاطمیه هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و بازار درآمدزایی خوانندگان تعطیل است، حامد همایون به اندازه 15 سال کسب درآمد خواهد کرد!

در پایان نشست نخستین آلبوم رسمی حامد همایون، این خواننده اولین اجرای خصوصی‌اش را در حضور اصحاب رسانه در فرهنگسرای شمس انجام داد. همایون به روی صحنه رفت و دو قطعه "چتر خیس" و "چنین کنم، چنان کنم" را در حضور برخی از اهالی رسانه اجرا کرد.

صبا کامکار مدیر روابط عمومی موسسه خیریه محک، علی قنبری‌مطلق رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرام رفیعی‌فر مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهامان ویژه این مراسم بودند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q