۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 03:21 ب.ظ

میلاد شاهد اولین اجرای جشنواره ای میثم ابراهیمیقطعات منتشر نشده «تیک» مورد استقبال قرار گرفت

قطعات منتشر نشده «تیک» مورد استقبال قرار گرفت
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: در چهارمین شب پاپ جشنواره موسیقی فجر نوبت به اجرای میثم ابراهیمی رسید. این خواننده پاپ، ۲۷ دی ماه برای اولین بار اجرای جشنواره ای خود را تجربه نمود.

ضمن خوش آمد گویی به شما عزیزان، در پی ارتحال آیت‌الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، برنامه های جشنواره کمی جا به جا شدند که با تلاش همکاران و همراهی هنرمندان ارجمند به خوبی انجام گرفت. ستاد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ضمن عرض تسلیت مجدد مخاطبان عزیز را به دیدن برنامه های جشنواره دعوت می کند. این جملات قبل از تاریک شدن صحنه از بلند گوی های سالن پخش شد. سپس کلیپی از معرفی بخش های مختلف جشنواره نظیر موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی، موسیقی بین الملل،... پخش شد.

شمارش معکوس ده ثانیه ای آغاز گشت. در سالن هنوز تعدادی از صندلی ها خالی بودند اما جمعیت حاضر با تشویق از ابراهیمی و ارکسترش دعوت کردند. پس از دقایقی سکوت توام با همهمه، ارکستر شروع به نواختن «دریا» کرد. ابراهیمی همزمان با خواندن این قطعه روی صحنه آمد و صدای دست و جیغ جمعیت آغاز گشت. او در حین این قطعه با حاضران سلام و احوالپرسی کرد. دومین قطعه، تک قطعه ای تازه منتشر شده از او با نام «یه جور خاص» بود. صدای همراهی ها با خواننده در این قطعه شروع شد. این همراهی نشان از رضایت طرفداران او از این قطعه جدید داشت.

«حس تو» با صدای همخوانی جمعیت شروع به نواختن شد و با تشویق به پایان رسید. خیلی خوشحالم قطعاتی را که برای خدا خواندم مردم دوست دارند. به افتخار خدا دست بزنید.

«خسته ام»، قطعه مشترک او و محمد علیزاده  با ترانه ای مهرزاد امیرخانی، قطعه بعدی بود. پس از «خسته ام»، قطعه ریتمیک «نفس عمیق» دست زدن های مرتب را با ریتمش داشت.

خیلی دوست دارم آلبوم تیک زودتر منتشر شود. او‌پس از این جمله قسمتی از ترانه قطعه «یادته» را خواند.

پس از «خواهش»٬ «عشقم» از آلبوم «تگرگ» فضای سالن را عوض کرد و شور و هیجان را به میلاد برگرداند. میثم ابراهیمی گفت قطعه را که‌ می خواند را خیلی دوست دارد و سراغ تک قطعه دیگری که‌ تازه منتشر شده، رفت. «ستاره بارون» با تکرار «داری ستاره بودن می کنی شبای غمگین منو... » به انتها رسید.

ابراهیمی خواست تا شروع «چشمامو بستم» را جمعیت با او بخوانند. میلاد یک صدا شد: «یکی همیشه هست که عاشق منه / نگام که میکنه پلک نمی زنه... » نوای ویولن صدا همخوانی را ادامه داد و سپس ارکستر شروع به نواختن ملودی این قطعه که‌ در ماه رمضان پخش می شد کرد. در این قطعه صدای همخوانی به جایی رسید که‌ ابراهیمی سکوت می کرد تا صدای حاضران در سالن بپیچد.

پس از این قطعه محبوب، او قسمت دیگری از آلبوم منتشر نشده «تیک» را خواند و بعد قطعه «شاید عاشقتم» طنین انداز شد.

«جدایی» اجرا شد و پس از آن ابراهیمی در حین هنرمندی هر یک از اعضای ارکسترش آن ها را معرفی نمود.

از جمعیت خواست تا به افتخار عشق شان دست بزنند و قطعه «عشق» را خواند. جمعیت کلمه عشق از این ترانه را یک صدا تکرار می‌ کردند و ابراهیمی ادامه آن را می خواند.

نام قطعات پیشنهادی برای تکرار شدن، شنیده می‌شد. ابراهیمی قطعه شاد «یه جور خاص» را از میان آن ها انتخاب کرد. «یه جور خاص» و «حس تو» به عنوان قطعات پایانی دوباره نواخته شدند.

ابراهیمی در میان قطعاتش اعلام کرد اوایل بهمن ماه سومین آلبوم خود را با نام «تیک» منتشر می کند.

حامد حمیدی نوازنده گیتار کلاسیک، کیوان فرشیدنیا نوازنده گیتار باس، علی پناهیان نوازنده درامز، امین قیاسی نوازنده پرکاشن، احسان رنجور نوازنده ویولن، علی حقیقی نوازنده گیتار الکتریک، پیمان محبت پور نوازنده کیبورد به رهبری عماد لاریجانی، نوازنده پیانو، روی صحنه ابراهیمی را در اجرای قطعاتش همراهی کردند.

سیاوش قمصری، اشوان، علی ترابی، ... از مهمانان این اجرا بودند.

در ادامه عکس های امیر رسام مهر را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q