۱۴۰۳ سي فروردين - 02:48 ب.ظ

«آینه قدی» در جمع هواداران مهدی یراحی رونمایی شد

«آینه قدی» در جمع هواداران مهدی یراحی رونمایی شد
نوای فارس- سمانه سادات امینی: مراسم رونمایی تازه ترین اثر خواننده "ماه عسل" عصر روز سه شنبه 19 بهمن ماه در یک گالری رونمایی شد.
چهارمین آلبوم مهدی یراحی با نام «آینه قدی» تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» و به تهیه کنندگی مجید عبدی روز سه شنبه نوزدهم دی ماه منتشر شد. این درحالی بود که یراحی خبر برگزاری مراسم رونمایی و جشن امضای «آینه قدی» را از یک هفته  قبل به هوادارانش داده بود و هواداران وی بعد از ظهر روز سه شنبه برای دیدار با مهدی یراحی به مرکز همایش و گالری دیپلماتیک اکو رفتند.

با وجود اینکه حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد بود اما ظرفیت سالن محدود بود و در حدود ساعت چهار و با تکمیل شدن ظرفیت سالن از ورود باقی طرفداران به داخل ممانعت به عمل آمد و عده ای ازحضار و حتی اهالی رسانه نیز به سختی می‌توانستند شاهد اجرای مراسم باشند.

مراسم با سخنرانی مجری برنامه آغاز شد، او پس از خوش آمدگویی به طرفداران مهدی یراحی مژده اجرای زنده چند قطعه را نیز داد که با استقبال گرمی از سوی حاضرین در سالن روبرو شد.
قبل از حضور مهدی یراحی بر روی صحنه، مجید عبدی تهیه‌کننده آلبوم به روی صحنه آمد و ابراز خوشحالی اش را از انتشار آلبوم و همچنین برگزاری مراسم رونمایی بیان کرد و از تمامی عوامل برگزار کننده این مراسم تشکر کرد.

 پس از او و در میان تشویق و فریادهای حاضرین مهدی یراحی به روی صحنه آمد. او ضمن سلام و احوال پرسی از جمعیتی که به سختی و ایستاده شاهد مراسم بودند و همچنین به خاطر گرمای سالن عذرخواهی کرد. یراحی از تمامی عوامل و همراهانش در آلبوم چهارم کمال تشکر را بجای آورد و از حضور مهمانانش در سالن صمیمانه تشکر کرد.
یراحی درپایان سخنانش از زهرا عاملی دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و روند برنامه را برای حاضرین توضیح دهد.

عاملی با دکلمه ترانه «تو باور نکن» سخنانش را آغاز کرد و سپس از همکاری یازده ساله اش با مهدی یراحی گفت و اینکه او از این همکاری بسار خرسند است و مهدی یراحی را امپراطور ترانه هایش می‌داند.

بعد از پایان صحبت های این ترانه سرا،  مهدی یراحی و گروه نوازندگانش تا به روی صحنه حاضر شده و قطعاتی از آلبوم جدید را بصورت زنده برای هواداران حاضر در سالن اجرا کردند.

اولین قطعه ای که اجرا شد قطعه «شال گردن» بود که در تمام طول مدت اجرا همراهی جمعیت را در پی داشت. سپس به ترتیب قطعات «سرما نزدیکه»، «نفس» و بخشی از «بی دفاع» اجرا شدند. همچنین قطعه قدیمی «از خودت خبر بیار» نیز به درخواست حضار اجرا شد.

پس از اجرای زنده، زهرا عاملی برای بار دوم به روی صحنه آمد و از جمعیت حاضر دعوت کرد تا برای امضای آلبوم و گرفتن عکس یادگاری به طبقه دوم بروند.

آلبوم «آینه قدی» 10 قطعه با نام های «آینه قدی»، «نفس»، «شال گردن»، «بی دفاع»، «تو که می‌رفتی»، «همین ساعت»، «بی‌سرزمین»، «مغلوب»، «سرما نزدیکه» و «نگو نگفتی» دارد.

مهدی یراحی که پیش از این در آلبوم های «منو رها کن»، «امپراطور» و «مثل مجسمه» با هنرمندان شناخته شده ی عرصه موسیقی همکاری داشت، در چهارمین آلبوم خود نیز با هنرمندان به نامی همکاری داشته است.

ترانه‌سرایی «آلبوم قدی» را روزبه بمانی، امیرعلی بهادری، آرش مهرابی، رضا شاهین و امیرحسین مساح بر عهده داشته اند و مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، احسان نی ‌زن، وحید پویان و اسحاق اسدبیگی ملودی‌های آن را ساخته‌اند. تنظیم قطعات آلبوم را نیز سعید زمانی، هومن نامداری، پیمان میرزایی و اسحاق اسدبیگی انجام داده‌اند.

امیرعلی بهادری (خواننده و تنظیم کننده)، روزبه بمانی (ترانه سرا)، زهرا عاملی (ترانه سرا) و... از جمله مهمانان مهدی یراحی در مراسم رونمایی از آلبومش بودند.

عکس های علی مجلسی از این مراسم را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q