۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 11:17 ب.ظ

در آخرین شب های زمستانی و در سالن میلاد؛انتظار سیروانیست ها به پایان رسید!

انتظار سیروانیست ها به پایان رسید!
نوای فارس-مهسا مقیلان:  چهره ی مطرح سال های اخیر موسیقی پاپ ایران، که این روزها با رونمایی از وب سایت جدیدش،‌ مسیری تازه برای فعالیت حرفه ای اش والبته برای طرفدارانش باز کرده، پس از گذشت یک سال برای طرفداران تهرانی اش در سالن میلاد نمایشگاه تهران به روی صحنه رفت.

در سالنی که مملو از طرفداران «سیروان خسروی» با به همراه داشتن عکس ها و بنرهای گوناگونی از این چهره ی محبوب بود، در حین پخش تیزر «زانیار خسروی» برای  شرکت «سان استار» که مدتی است این شرکت با برادران خسروی همکاری می کند، شور و هیجان بالایی به پا شد که خبر از رقم خوردن یک شب پرانرژی و خاطره انگیز برای تجدید دیدار سیروانیست ها با خواننده ی محبوبشان را می داد.

نوازنده ها یک به یک به روی صحنه آمدند و بالاخره «سیروان خسروی» با همان تیپ ساده و خاص همیشگی اش، از «تعجب نکن» برای هوادارانش خواند و شور و هیجان سالن در لحظه ی ورود سیروان به بالاترین حد ممکن رسید.

این هیجان پس از تمام شدن قطعه نیز ادامه داشت و «سیروان خسروی» پس از خوشامد گویی به حاضرین سالن، آهنگ بعدی را اجرا کرد که از کارهای منتشر نشده ی او بود؛ اما با وجود شنیده نشده بودن این قطعه، هواداران سیروان در طول اجرای این کار همچنان با انرژی او را همراهی می کردند.
نام این آهنگ «خیلی روزها گذشت» بود که خسروی پس از پایان آن، نوید انتشار این قطعه ی جدید از آلبوم «بی مرز»، برای بعد از تعطیلات عید نوروز را داد.

«قاب عکس خالی» قطعه ی دیگری بود که «سیروان خسروی» و ارکسترش، برای طرفداران اجرا کردند و همخوانی سالن با سیروان و گروهش همچنان پرقدرت تر رو به جلو می رفت.

انرژی بالای مردم با اجرای دو قطعه ی اسلو و عاشقانه، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت تا «به همین زودی» و «بارون پاییزی»، فضای سالن را در واپسین روزهای زمستانی به پاییزی ترین شکل ممکن تبدیل کنند.

در گوشه و کنار سالن و همچنین در کناره های استیج، دوربین های متعدد فیلمبرداری دیده می شد که «سیروان خسروی» در رابطه با این موضوع به طرفدارانش گفت: " امشب از اجرا فیلمبرداری می شود و من تقاضا می کنم هر چقدر که می توانید آلودگی صوتی تولید کنید!"
هواداران با جیغ کشیدن به این درخواست سیروان واکنش نشان دادند و خسروی که از انرژی بالای تماشاگران به وجد آمده بود، ادامه داد: "منظورم در حین اجرای آهنگ ها بود!"
و باز هم هواداران با تشویق و لوله های رنگی ای که در دست داشتند، شور و شوق خود را به هنرمند محبوبشان نشان دادند.

از جمله کارهایی که این خواننده در کنسرت های شب عید برای هوادارانش اجرا کرده، «بهار نزدیکه» است که با حال و هوای این روزهای پایان سال به خوبی اجرا شد.

نکته ی قابل توجهی که در این کنسرت دیده می شد، پخش تصاویر سیروان و گروهش روی ال ای دی های داخل سالن، با افکت های گوناگون بود که متناسب با فضای هر آهنگ طراحی شده بود و «سیروان خسروی» در حین اجرا از طراح این تصاویر، «شهاب نجفی پور» تشکر کرد و با تشویق مردم مواجه شد.

 «یه روزی میای»، «خاطرات تو»، «سوژه هات تکراریه»، «تو خیال کردی بری»، «نرو»، «کجایی تو» و همچنین یک قطعه ی منتشر نشده ی دیگر از سیروان که مضمون عاشقانه ای داشت، از جمله قطعاتی بودند که «سیروان خسروی» به همراه ارکسترش در این کنسرت برای دوست دارانش خواند.

اکت های سیروان روی صحنه و البته فرم لباس پوشیدن هایش، یک امضای ثابتی از او به جا می گذارد که به خوبی در همه ی اجراهایش و در بهترین شکل اجرا می شود؛ واین از جمله ویژگی هایی است که کنسرت های او را از سایر کنسرت های پاپ متمایز می کند.

 «محراب قاسم خانی» و همسرش «شقایق دهقان» مهمانان ویژه ی این کنسرت بودند که در این سانس از اجرا، سیروان را همراهی کردند.

در اواخر اجرای کنسرت، «سیروان خسروی» از طرفدارانش بابت فروش سریع بلیت ها که در کمتر از 1 ساعت انجام شده بود، تشکر ویژه کرد و در این باره گفت: "کنسرت گذاشتن بعد از 1 سال مثل هندوانه ی در بسته می ماند! نمی دانی که استقبال می شود یا نه و من خوشحالم که این اتفاق افتاد و شما باز هم من را حمایت کردید."

کنسرت با اجرای آخرین تک آهنگ منتشر شده از سیروان که فضای غمگین و عاشقانه ای داشت، رو به اتمام می رفت و «برگرد» با همخوانی یک دست هواداران برای اولین بار اجرا شد.

در حالی که دقایق آخر کنسرت سپری می شد، حاضرین در سالن همگی یک صدا با فریاد «دوست دارم زندگی رو»، درخواست اجرای این قطعه ی ریتمیک و مثبت را کردند و «سیروان خسروی» با خواندن این آهنگ، حسن ختامی شاد و پرانرژی را برای این شب از اجراهای زنده اش رقم زد.

پس از اتمام اجرا و خداحافظی سیروان و گروهش با مردم، این شب خاطره انگیز هنوز برای تعدادی از سیروانیست ها تمام نشده بود و نوبت به انجام موضوعی رسید که برای اولین بار در ایران توسط این خواننده ی سرشناس، اجرا شده است.

هواداران دو آتیشه ی «سیروان خسروی» با بلیت هایی که به طور اختصاصی برای عکس گرفتن با خواننده ی مورد علاقه شان تهیه شده بود، در گوشه ای از سالن صف بستند و با هیجان و استرس برای عکس گرفتن آماده می شدند.

این قسمت از برنامه نیز، با همکاری مسئولین اجرایی کنسرت و البته «سیروان خسروی» و هوادارانش به خوبی انجام شد تا پایانی خاطره انگیز را برای سیروانیست های پر و پاقرص بسازد.

در این کنسرت «یاشا حکمی» (کیبورد)، «مجید پروریان» (گیتار بیس)، «نریمان ناعمی» (ساکسفون و پرکاشن)، «امیر دانایی» (گیتار الکتریک)، «طاها مظاهری» (گیتار الکتریک)، و «مرتضی مسگر» (درامز) اعضای ارکستر «سیروان خسروی» را تشکیل می دادند.

گفتنی است که این برنامه، به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به تهیه کنندگی برادران «حاتم پور»، و همچنین به مدیریت «احسان حاجیان» مدیر برنامه های «سیروان خسروی»، طی دو شب و 4 سانس اجرا شد؛ که البته به دلیل استقبال زیاد، برای 4 سانس دیگر و در تاریخ های 27 و 28 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

عکس های بهروز ساسانی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q