۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 09:33 ق.ظ

با اجرای قطعات آلبوم «بی‌مرز» در سالن میلاد؛آخرین سانس کنسرت سیروان در سال 95 برگزار شد

آخرین سانس کنسرت سیروان در سال 95 برگزار شد
نوای فارس: با برگزاری دو سانس دیگر در روز 28 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، اجراهای سیروان خسروی در سال 95 به پایان رسید.

در روز آخر اجراهای سیروان در سری جدید کنسرت‌هایش، در سانس نخست نوازندگانی چون «یاشا حکمی» (کیبورد)، «مجید پروریان» (گیتار بیس)، «نریمان ناعمی» (ساکسفون و پرکاشن)، «امیر دانایی» (گیتار الکتریک)، «طاها مظاهری» (گیتار الکتریک)، و «مرتضی مسگر» (درامز) او را همراهی کردند اما در سانس دوم به علت مناسب نبودن وضعیت جسمی نریمان ناعمی و حضور نیافتن وی بر روی صحنه، سیروان خسروی با ساز کیبورد و امیر دانایی با نوازندگی گیتار الکتریک، بخش‌های مربوط به ساز ساکسفون را نواختند.

در این کنسرت قطعات «برگرد»، «سوژه‌هات تکراریه»، «تعجب نکن»، «نه نرو»، «کجایی تو»، «بارون پاییزی»، «خاطرات تو» و «تو خیال کردی بری» به همراه دو قطعه جدید منتشر نشده از آلبوم «بی مرز» با نام‌های «خوشحالم» و «خیلی روزها گذشت» توسط سیروان خوانده شد.

در پایان کنسرت نیز مقدمات حضور هوادارانی که بلیت عکاسی خریداری کرده بودند فراهم شد و این افراد با خواننده محبوب‌شان عکس یادگاری گرفتند.

اجرای شب گذشته با مدیریت «احسان حاجیان» و با همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به تهیه‌کنندگی برادران «حاتم پور» برگزار شد.

سیروان خسروی در ایام نوروز، در روزهای 1 و 2 فروردین در فضای باز آمفی تئاتر ساحلی کیش، 3 فروردین در بندر عباس، 4 فروردین در سالن همایش‌ها شهر انزلی، 5 فروردین در ساری، 6 فروردین در سینما جهان‌نما چالوس،  8 فروردین در سالن تله‌کابین شهر رامسر و در روز 10 فروردین در شهر نور برای مخاطبان خود اجرا خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پدرام نظری را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q