۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 03:20 ب.ظ

​محمد علیزاده بار دیگر در سالن میلاد به روی صحنه رفت

​محمد علیزاده بار دیگر در سالن میلاد به روی صحنه رفت
نوای فارس: محمد علیزاده خواننده پرکار موسیقی پاپ که در سال 95 رکورددار برگزاری کنسرت در تهران بود، سال 96 را نیز با کنسرت‌های متعدد در تهران و شهرستان‌ها آغاز کرد.

این خواننده شب گذشته (جمعه 18 فروردین) آخرین اجرای فروردین ماه خود در تهران را طی دو سانس در سالن میلاد به روی صحنه برد.

علیزاده در این کنسرت قطعات آلبوم «گفتم نرو» را در کنار آثار پرطرفداری چون «هوات‌ُ کردم»، «برادر»، «این اولین باره»، «جز تو» و... برای مخاطبانش اجرا کرد.

اعضای ارکستر علیزاده را برای این اجرا، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده ( نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز) و داوود اریکه (نوازنده ساکسیفون) تشکیل می‌دادند.

تمدید کنسرت‌های فروردین محمد علیزاده در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در سانس‌های 19 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. همچنین محمد علیزاده در روز 21 فروردین در سالن قلاویزان (ایلام) و در روز 30 فروردین در سالن خلیج فارس (شهریار) نیز اجرا دارد.

کنسرت 18 فروردین این خواننده به همت شرکت «ایران گام» با مدیریت صدرالدین حسین‌خانی برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران نظر را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q