۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت - 06:19 ب.ظ

کنسرت خواننده جوان پاپ با اجرای قطعات جدید؛اشوان در سالن میلاد به روی صحنه رفت

اشوان در سالن میلاد به روی صحنه رفت
نوای فارس: اشوان خواننده جوان موسیقی پاپ در ادامه سری کنسرت‌های پر هیجان خود در روز 25 اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و تک آهنگ‌های خود را اجرا کرد.

این خواننده پاپ که تا کنون آلبومی منتشر نکرده و از این بابت همواره مورد انتقاد عده‌ای از مخاطبان و برخی از هنرمندان دیگر قرار می‌گیرد، قرار بود که پیش از این کنسرت آلبوم نخستش را به بازار موسیقی عرضه کند اما این اتفاق نیفتاد و وی همچنان بدون انتشار حتی یک آلبوم، کنسرت برگزار می‌کند.

اشوان در کنسرت شب گذشته خود، ضمن اجرای چند قطعه پرطرفداراش که در سال‌های اخیر در سطح اینترنت منتشر شده، چند آهنگ جدید از قطعات آلبوم در دست انتشارش را هم برای مخاطبان خود اجرا کرد. همچنین این خواننده از چند ویدئو کلیپ جدید خود نیز بر روی نمایشگر سالن میلاد رونمایی کرد.

«بهت مریضم»، «حواست نیست»، «بعد من»، «تولد»، «چرا گریه کردم»، «تنها شدم»، «چه خوبه» و «من آدم رویای تو نیستم» از قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شده و مورد استقبال مخاطبان اشوان قرار گرفت.

در این کنسرت آرش سعیدی (گیتار بیس)، کیان ایرجی (گیتار کلاسیک)، سعید شمس (کیبورد و سازهای الکترونیک)، مصطفی شعبانی(ساکسفون)، برنا شفیع زاده(درام) و مهرداد خداوند دوست (داربوکا) به رهبری نیما رمضان (گیتار الکترونیک) به عنوان نوازندگان ارکستر همراه با اشنوان به روی صحنه رفتند.

کنسرت روز 25 اردیبهشت اشوان به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت مریم کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های کیارش مسیبی را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q