۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 02:32 ب.ظ

در حضور اهالی موسیقی و رسانه؛رضا صادقی «یعنی درد» را رونمایی کرد

رضا صادقی «یعنی درد» را رونمایی کرد
نوای فارس: رضا صادقی خواننده مطرح پاپ، 4 خرداد ماه در حضور اهالی هنر و رسانه در کاخ نیاوران از هفتمین آلبوم خود با نام «یعنی درد» رونمایی کرد.

در مراسم رونمایی این آلبوم، برخی از هنرمندان عرصه موسیقی و حوزه‌های دیگر هنری حضور یافته و در کنار صادقی و هوادارانش از آلبوم «یعنی درد» رونمایی کردند و در پایان نیز صادقی آلبوم خریداری شده توسط هوادارانش را امضاء کرد و با آن‌ها عکس گرفت.

آلبوم «یعنی درد» هفتمین آلبوم صادقی است که در هفته جاری توسط موسسه صوت «آوای هنر» روانه بازار موسیقی شد. صادقی در این آلبوم با بابک بابایی، نیکان ابراهیمی، فواد غفاری، محمدعلی شیعاوی، محمد عابدینی در بخش آهنگسازی و با مسعود همایونی، مهرداد احمد زاده، شهراد امیدوار، نیکان ابراهیمی، معین راهبر، مهران خالصی، امیربهادر دهقان، آرمان منورصادق، سعید زمانیدر بخش تنظیم همکاری کرده است. همچنین ترانه‌های این آلبوم را نیز رضا صادقی، بابک بابایی، صابر قدیمی، حدیث دهقان، محمدعلی شیعاوی، محسن حق نظری سروده‌اند.

حال بارون، یعنی درد، همه اون روزا، من و یادت،  معصومانه، دل دلا، یه چیزی کمه، آروم برم، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم و دیگه تموم شد نام 12 قطعه آلبوم «یعنی درد» است.

جدیدترین آلبوم رضا صادقی تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» و به تهیه‌کنندگی محمد جلیل پور منتشر شد است و شرکت هنر اول نیز وظیفه توزیع و پخش آنرا بر عهده داشت. این آلبوم در روز چهارشنبه 4 خرداد در کاخ نیاوران رونمایی شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های نازنین بهرامی را از این مراسم ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q