۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 03:08 ب.ظ

اولین اجرای ماه عسل در شبی هیجان‌انگیز؛محمد علیزاده: خداوند مرا از درجه صفر به این روزهای طلایی رساند

محمد علیزاده: خداوند مرا از درجه صفر به این روزهای طلایی رساند
نوای فارس: در ادامه تور کنسرت‌های پر شماره محمد علیزاده، خواننده آلبم "گفتم نرو" با اجرای قطعات این آلبوم و برخی از آثار آلبوم‌های "سورپرایز"، "دلت با منه" و تک‌آهنگ‌های پرطرفدارش روی صحنه رفت.

در این کنسرت که روز 18 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد، علیزاده برای اولین بار تیتراژ برنامه "ماه عسل" سال 96 را به صورت زنده خواند که اجرا و اکت وی واکنش‌های هجان‌انگیز طرفدارانش را بر انگیخت.

این خواننده در درد دلی صمیمانه رو به حاضرین در سالن گفت: نمی‌دانم آن‌هایی که از خدا دور می‌شود، دردهای‌شان را به چه کسی می‌گویند. من در این دنیا فهمیده‌ام که به کسی جز خداوند نمی‌شود اعتماد کرد. زندگی که خدا ندارد، هیچ چیزی ندارد. خداوند مرا از درجه صفر موسیقی به این روزهای طلایی رساند. خیلی‌ها می‌گویند محمد صدای قشنگی دارد، اما من خدای قشنگی دارم.


علیزاده در بخش دیگری از این کنسرت گفت: عشق‌بازی کار هر شیاد نیست. یک عده فکر می‌کنند عاشق هستند اما دارند ادای عشق را در می‌آورند. برای خودم و شما آرزوم دارم که حداقل در عشق ادا نباشید.

«گاهی بخند»، «هوات‌ُ کردم»، «تب چهل درجه»، «این اولین باره»، «برادر»، «جز تو» و «عشقم این روزا» از سایر قطعات پرطرفدار این کنسرت بود که محمد علیزاده به همراه ارکستر خود اجرا کرد.

اعضای ارکستر علیزاده را برای این اجرا، امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده ( نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز) و داوود اریکه (نوازنده ساکسیفون) تشکیل می‌دادند.

کنسرت روز دوشنبه 18 تیرماه به همت شرکت ایران‌گام با مدیریت صدرالدین حسین‌خانی طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های شیرین رسام از این کنسرت را ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q