۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 10:29 ب.ظ

بمب انرژی در سالن میلاد؛کنسرت شاد امید حاجیلی برگزار شد

کنسرت شاد امید حاجیلی برگزار شد
نوای فارس: امید حاجیلی خواننده پاپ در روز 21 تیرماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و آلبوم «حاجیلیتو» را اجرا کرد.

«پریزاد»، «تردست»، «وقت گل نی»، «ای داد»، «باریکلا»، «دلبر سیاه»، «ترک دیار» و «رعنا» از جمله قطعاتی بود که حاجیلی در این کنسرت خواند.

در این کنسرت سید فرید‌الدین موسوی (نوازنده کیبورد و پیانو)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، مجید برومند (سرپرست و نوازنده گیتار باس)، اشکان پورفرخی و اکبر شهریاری (پرکاشن)، ارشیا والی، حسن فراهانی و علی ضرابی (ترومپت)، رامین زواری (درامز)، یاسر نوازنده گرجی (سرنا)، حسین شریفی و مهدی گل کرمی (ترومبون)، آرش صمیمی (ساکسیفون و نی)، محسن تقی نژاد (دهل)، وحید اسداللهی نیازی و رضا اسداللهی نیازی (ناقاره) و محمد اسداللهی (گارمان) ارکستر حاجیلیتو را تشکیل می‌دادند.

همچنین محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» نیز در این کنسرت به عنوان نوازنده مهمان به نوازندگی ساز تخصصی خود «نی انبان» پرداخت و مورد تشویق بسیار قرار گرفت. در بخشی دیگر از این کنسرت هم امید حاجیلی که نوازنده تخصصی ساز ترومپت است، با ساز خود هنرنمایی کرد و سالن میلاد را به وجد آورد.

پویا افشاری مدیر برنامه‌های امید حاجیلی نیز مدیریت این گروه را برعهده داشت.

همچنین در این کنسرت یک گروه کر 6 نفره با سرپرستی مجید کمالی نیز به روی صحنه رفت.

سیاوش خیرابی، محسن افشانی و سروش جمشیدی از مهمانان ویژه کنسرت امید حاجیلی بودند.

این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و تهیه‌کنندگی مجید عبدی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.

در ادامه می‌توانید عکس‌های مرجان عابدینی را از این کنسرت ببینید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q