۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 10:12 ب.ظ

دکتر «مجید پازوکی» در «شب حافظ و موسیقی» به ایراد سخنرانی می‌پردازد

دکتر «مجید پازوکی» در «شب حافظ و موسیقی» به ایراد سخنرانی می‌پردازد
نوای فارس - منصور جهانی: دکتر «مجید پازوکی» مدیر دفتر انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر شاهرود در چهلمین نشست عمومی انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر دلیجان، تحت عنوان «شب حافظ و موسیقی» به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سلسله نشستهای انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر دلیجان در ایستگاه چهلم خود میزبان بزرگان ادب و موسیقی است و دکتر «مجید پازوکی» مدیر دفتر انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر شاهرود و تهیه‌کننده آثار موسیقایی و سینمایی در ساعت 21 روز سه‌شنبه 10 مرداد ماه جاری در برنامه‌ای تحت عنوان «شب حافظ و موسیقی» در موزه مردم‌شناسی شهرستان دلیجان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مهندس «کورش فتاحی» هنرمند، مدیر و از اعضای هیات مدیره دفتر دفتر انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر شاهرود در مورد «شب حافظ و موسیقی» گفت: این جلسه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان و شورای شهر و شهرداری این شهرستان و در فضای باز و مفرح موزه فاخر مردم شناسی شهرستان دلیجان در ساعت ۲۱ روز دهم مرداد ماه ۹۶  با حضور کلیه علاقمندان موسیقی و ادبیات و با عنوان «شب حافظ و موسیقی» به همت انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر دلیجان برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در این برنامه، همچنین «پاییز رحیمی» شاعره کشور و مدیر دفتر انجمن دوستداران حافظ دلیجان به همراه دکتر «مجید پازوکی» مدیر دفتر انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر شاهرود به ایراد سخن خواهند پرداخت.

فتاحی که خود از اهالی موسیقی و شعر است در ادامه افزود: گروه موسیقی آموزشگاه «آسمان» نیز به سرپرستی «امیر هوشنگ ابراهیمی» قطعاتی اجرا خواهند کرد و در پایان مراسم نیز استاد «کیوان ساکت» و استاد «مهدی بهزاپور» معروف به استاد بهزاد برنامه‌ای بداهه را به افتخار حافظ دوستان تقدیم  هنرمندان شهرستان دلیجان خواهند کرد. در این برنامه همچنین یاد و خاطره زنده‌یاد «حسین حافظی» شاعر جوان تازه درگذشته هم گرامی داشته می‌شود.

انجمن ملی دوستداران حافظ به عنوان یک انجمن فرهنگی ثبت شده در کشور، نزدیک پانزده سال در حال فعالیت است و دفتر مرکزی آن در شیراز و در جوار آرامگاه حضرت حافظ بوده و شانزده دفتر دیگر زیر نظر دفتر مرکزی در تهران و شهرستانهای دیگر از جمله؛ دلیجان و شاهرود مشغول به فعالیت هستند.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q