۱۴۰۳ چهارم ارديبهشت - 08:11 ب.ظ

پایان انتظارهای خواننده «ستایش»؛اولین اجرای امیرعباس گلاب برگزار شد

اولین اجرای امیرعباس گلاب برگزار شد
نوای فارس: امیرعباس گلاب خواننده جوان پاپ که چند سال پیش با اجرای تیتراژ پایانی سریال «ستایش» به شهرت رسید، پس از چند سال فعالیت در عرصه موسیقی پاپ بالأخره روی صحنه رفت.

این خواننده در روزهای 9 و 10 مردادماه به همت شرکت «اکسیر نوین» طی 4 سانس در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به اجرای موسیقی پرداخت.

امیرعباس گلاب در کنسرت روز سه‌شنبه 10 مرداد همراه با ارکستری متشکل از آرین قیطاسی، میلاد جوزی، بهرنگ معتمدی، عرفان قوی قلب، امین محمدی، پیمان جوینده، سهراب رمضان‌زاده، فرزاد رضایی، عرفان پاشا، سعید شمس، امیر محمدی و مهیار رضوان به عنوان رهبر ارکستر روی صحنه رفت. همچنین رضا تاجبخش نوازنده پیانو نیز در بخش‌هایی از این کنسرت نوازندگی کرد.

گلاب در این کنسرت قطعاتی همچون دیوونه، ستایش، قله، دیوونه، ازدواج، بخشش، دلخوشی، بانو جان، عشق تو، فقط برو، لعنت و ستایش2 را اجرا کرد.

بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ و علیرضا آذر شاعر و ترانه‌سرای برخی از قطعات امیرعباس گلاب، از مهمانان ویژه کنسرت شب گذشته امیرعباس گلاب بودند. همچنین پدر و مادر امیرعباس گلاب نیز در این کنسرت حضور داشته و گلاب از آن‌ها تقدیر به عمل آورد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های سارا گران‌نظر از این کنسرت را ببیند:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q