۱۴۰۳ سي فروردين - 08:22 ب.ظ

گروه «نوشه» در تالار وحدت می‌نوازد

گروه «نوشه» در تالار وحدت می‌نوازد
نوای فارس: گروه نوشه بعد از ۴ اجرای موفق با صدای احسان کرمی این بار ۱۱ شهریور در تالار وحدت با مدیریت شرکت فروغ فلق  به روی صحنه می رود.

به گزارش نیوشا بریمانی سرپرست گروه، نوشه به معنای جاوید و درخشان می باشد و بیشتر نوازندگان آن را خانمهای فعال و موفق حوزه موسیقی تشکیل داده است.

اعضاء گروه نوشه را کمانچه و سرپرست: نیوشا بریمانی‌‌‌، خواننده: احسان کرمی، تنظیم کننده و گیتار: رضا لمعانی، قانون: مینو قاسم پور ، پرکاشن: علیرضا میراقا ، گیتارباس : کیوان فرشید نیا ، پیانو: غزل مهدوی ، فلوت : نیلوفر ابراهیمی، دف: عسل ملک زاده ، تمبک : مهرناز دبیرزاده ، درامز : سامان بهشتی تشکیل میدهند.

هدف گروه از بازخوانی قطعات قدیمی در این اجرا برای این است که مردم با این قطعات خاطره دارند و اجرای قطعات نوستالژیک به اضافه تنظیمی جدید با سازهای تلفیقی حال و هوایی تازه برایشان ایجاد میکند.
در این اجرا آثاری از آهنگسازان بنام از جمله: استاد انوشیروان روحانی،  همایون خرم، جواد لشکری، علی تجویدی و واروژان... و همچنین اشعاری از: ایرج جنتی عطایی، معینی کرمانشاهی، بیژن ترقی و تورج نگهبان نواخته می شود.

اما خبر جدید گروه نوشه آلبومی تولید شده با فضایی الکترونیک با صدای احسان کرمی  و با همراهی سازهای اکوستیک  و محوریت ساز کمانچه و به تهیه کنندگی  دکتر پرهام صوفی است که در آذر یا دی ماه سال ۹۶ منتشر خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q