۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 10:11 ق.ظ

حامد هاکان خواننده و آهنگساز پاپ درگذشت

حامد هاکان خواننده و آهنگساز پاپ درگذشت
نوای فارس: حامد ذاکری‌ ملقب به «حامد هاکان» خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ که در ابتدای دهه 80 فعالیت خود را با تولید چند آلبوم و تک آهنگ غیر رسمی آغاز کرد و اخیراً در شرف انتشار اولین آلبوم رسمی خود بود، عصر روز چهارشنبه 12 مهر در سن 34 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

هاکان فعالیت خود را در سال 84 با انتشار آلبوم "قاتل حرفه‌ای" آغاز کرد و پس از همخوانی در قطعه "قاتل حرفه‌ای" با محسن چاوشی، در قطعات "نشکن دلمو" و "آهای خبر نداری" نیز با محسن چاوشی و همینطور محسن یگانه همخوانی کرد و به شهرت رسید. وی پس از آن دوران فعالی را پشت سر گذاشت و قطعات متعددی را منتشر کرد اما در اواخر دهه 80 رفته رفته از کمیت و کیفیت آثارش کاسته شد.

این خواننده که سال‌ها به دنبال مجوز انتشار آلبوم موسیقی بود، بالأخره در مهر سال 93 موفق به اخذ مجوز شد و قرار بود در سال جاری اولین آلبومش به همت شرکت «صوت آوای هنر» منتشر شود.

در کارنامه حامد هاکان سابقه همکاری و همخوانی با خوانندگانی نظیر محسن چاوشی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، رامین بیباک و عابد بسطامی وجود دارد و ضمناً این موزیسین قطعات مختلفی را هم برای خوانندگان دیگر آهنگسازی کرد.

پیکر زنده‌یاد حامد هاکان ساعت 10 صبح روز جمعه 14 مهر از میدان «عبدالعظیم» شهر ری تهران تشییع می‌شود و مجلس ختم این مرحوم هم روز ساعت 15 روز یکشنبه 16 مهر در مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q