۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 11:34 ب.ظ

با داوری حیدری، قرایی‌منش و قدیمی؛برنده «هزارصدا پاپ» آذر 96 شناخته شد

برنده «هزارصدا پاپ» آذر 96 شناخته شد
نوای فارس - سجاد مالمیر: تازه‌ترین برنامه از سری برنامه‌های «هزارصدای پاپ» عصر روز چهارشنبه اول آذرماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این برنامه که مدیریت و مجری‌گری آن مثال برنامه‌های قبلی هزارصدا به عهده آرش نصیری بود، پوریا حیدری، علیرضا قرایی‌منش و صابر قدیمی به عنوان داور به کارشناسی اجراهای شرکت‌کنندگان پرداخته بودند.

پیش از این گفته شده بود که مسعود امامی یکی از کارشناسان این برنامه است ولی این خواننده به علت فوت مادر بزرگش در برنامه هزارصدا حاضر نشد و صابر قدیمی از ترانه‌سراهای جوان کشور جایگزین وی شد.

برنامه روز اول آذرماه با نیم ساعت تاخیر و رأس ساعت 18:30 با پخش کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه فتوکلیپی از تصاویر زلزله اخیر غرب کشور و قطعه «عمق فاجعه» از آلبوم «آوای مهر» حسین علیزاده در فرهنگسرای ارسباران طنین انداخت.

در ادامه آرش نصیری شعر معروف «تنیده یاد تو در تار و پودم» سروده مرحوم ابوالقاسم لاهوتی را خواند و برنامه روز چهارشنبه را به مردم زلزله‌زده و داغ‌دیده کرمانشاه تقدیم کرد.

سپس برنامه هزارصدای پاپ با اجرای همایون ابراهیمی، برنده دور قبل هزارصدا آغاز شد و سه کارشناس برنامه بر روی سن حضور یافته و در جایگاه خود نشستند تا اجرای حمیدرضا زمانی، مهران موسوی، متین داودی، حمیدرضا پولادی (بوشهر)، میلاد اسدی (قائم‌شهر) و محمدرضا رامزی (آبادان) را داوری کنند.

شرکت‌کنندگان برنامه هر کدام به ترتیب معرفی شدند و روی صحنه آمدند و قطعه‌ای که آماده کرده بودند را در حضور داوران مسابقه خواندند. داوران نیز پس از اجراها به نقد و بررسی آن‌ها پرداختند و دیدگاه خود را راجع به اجرای شرکت‌کنندگان اعلام کردند.

پس از اجرای هر 6 شرکت‌کننده و قبل از اعلام نفر برنده و فینالیست، مهدی سپهر به عنوان خواننده مهمان به روی صحنه دعوت شد و سه قطعه را اجرا کرد و لابلای آن در مورد وضعیت این روزهای موسیقی هم سخن گفت. سپهر اجرایش را با آهنگ «سرنوشت» اجرا کرد و پایان بخش اجراهای ایشان هم قطعه نوستالژیک «عسل» بود که به درخواست حضار اجرا کرد.

در پایان برنامه داوران به روی صحنه دعوت شدند و علیرضا قرایی‌منش به نمایندگی از آن‌ها برندگان برنامه را به این شرح معرفی کرد:

1-محمدرضا رامزی
(به ساعت نگاه کن/ آهنگساز و خواننده: محمدرضارامزی/ تنظیم : محسن مالمیر/ ترانه سرایان : ارزو امیر سرداری، رکسانا پولادی)
2- میلاد اسدی
(خواننده : ميلاد اسدي/ آهنگساز : ميلاد اسدي/ تنظيم كننده : ايمان تيموريان/ ترانه سرا : بهروز ايراني)
3-متین داودی

برنامه بعدی هزارصدا شانزدهم آذرماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پانیذ فرامرزی از این برنامه را ببینید:
 منبع : اختصاصی نوای فارس
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q