۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 07:18 ب.ظ

با اجرای تک آهنگ‌های جدید این خواننده؛کنسرت بهنام بانی در برج میلاد برگزار شد

کنسرت بهنام بانی در برج میلاد برگزار شد
نوای فارس: بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ شامگاه روز سه‌شنبه 7 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با مخاطبان خود دیدار کرد.

این خواننده که طی ماه‌های اخیر با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان موسیقی همراه شده و بلیت اجراهایش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رسد، در اجرای 7 آذر خود مجموعه تک آهنگ‌هایش را در حضور مخاطبان پرشور خود خواند.

از جمله این قطعات می‌شود به «دل نکن»، «اخماتو وا کن»، «عاشقم کرده»، «من یه دیوونم»،«علاقه خاص»، «چه بخوای چه نخوای»،«بسمه»، «دل بیقرارم» و «رفت» اشاره کرد.

اعضای ارکستر بانی را در این کنسرت علیرضا ثنایی، میلاد جوزی، علیرضا الیاسوند، اکبر شهریاری، هومن آزما، صالح کیوان، احسان رنجور، کیان دارات و هادی جداری تشکیل می‌دادند و حامد برادران به عنوان سرپرست ارکستر نیز در سالن همایش‌های برج میلاد حضور داشت.

کنسرت 7 آذر بهنام بانی به همت شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت براداران حاتم پور برگزار شد و بنا بر این است که بخشی از درآمد آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

بانی روز 8 آذر در تالار رودکی اصفهان، 9 آذر در جزیره کیش، 12 آذر در تالار ارومیه و 18 آذر در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو از این کنسرت را ببینید: 
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q