۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 04:35 ب.ظ

چهارشنبه 15 آذر در سالن اصلی ارسباران برگزار می‌شود؛هزارصدا با داوری جهاندار، برومند و طریقی

هزارصدا با داوری جهاندار، برومند و طریقی
نوای فارس: برنامه دیگری از سلسه مسابقات هزارصدا در بخش سنتی ایرانی، چهارشنبه 15 آذر در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود تا گروه دیگری برای بخش نیمه نهایی این برنامه انتخاب شود. در این برنامه که در روز تعطیل ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار و در ساعت 17:30 آغاز می‌شود، علی جهاندار به عنوان کارشناس بخش آواز، جهانشاه برومند به عنوان کارشناس موسیقی و نوازندگی و غلامرضا طریقی به عنوان کارشناس شعر و ترانه آثار گروه‌های جوان شرکت‌کننده را بررسی و گروه برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

این برنامه، به مناسبت اجرا در شب سالگرد درگذشت استاد جواد معروفی و همچنین مناسبت درگذشت استاد ابوالحسن صبا در آذرماه، به این دو بزرگ موسیقی ایرانی تقدیم خواهد شد.
همچنین در این برنامه، غلامرضا رضایی به همراهی هامان خلیلی، قطعه آواز و تصنیفی را به علاقمندان موسیقی ایرانی ارائه خواهند کرد. خلیلی نوازنده تار و آهنگساز و سرپرست گروه برافشان است که جمعه همین هفته در جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی کنسرتی را با این گروه و به خوانندگی رضایی برگزار خواهند کرد.

بنابر اعلام آرش نصیری، مدیر و مجری برنامه هزارصدا، آغازکننده این برنامه هم، گروه رها از شهر یزد است که در برنامه قبل و با داوری کامبیز روشن روان، سالار عقیلی و اهورا ایمان به عنوان گروه برتر انتخاب شده بود.
 یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این هزارصدا، اجرای خواننده یازده ساله، فرهان منصوری‌ست که از شهر اصفهان به این برنامه خواهد آمد.

هزارصدا اولین برنامه مسابقه ساز و آواز است که بخش سنتی آن از ابتدای سال 1393 آغاز شده است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q