۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 10:52 ق.ظ

طرحی نو در تالار وحدت؛سالار عقیلی بر نت آزادی کوبید

سالار عقیلی بر نت آزادی کوبید
نوای فارس - شایان رسول‌زاده: پروژه کنسرت_تئاتر سالار عقیلی و مهیار علیزاده با عنوان "طرحی نو در اندازیم" در سومین روز مرداد ماه 1397 در تالار وحدت برگزار شد. این اجرا که مدیریت پروژه و آهنگسازی اش را  مهیار علیزاده عهده دار بود در غالب کنسرت_ تئاتر و با استقبال چشمگیر علاقمندان در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

کنسرت_تئاتر "طرحی نو دراندازیم" بی شک حال این روزهای موسیقی را خوب کرد و این گروه خبره نشان دادند که چقدر جای چنین کنسرت هایی خالی است. کنسرت هایی که تمام افراد حاضر در سالن از دیدن آن لذت می برند و خیالشان راحت است در قبال هزینه ای که پرداخت کرده اند قرار است به تماشای یک اجرای زنده و پر انرژی بنشینند.

این اجرا با نمایش مارال فرجاد بازیگر خوب تئاتر به طور رسمی آغاز و سپس با اجرای بی نظیر سالار عقیلی ادامه پیدا کرد.

سالار عقیلی در طول اجرا قطعاتی همچون نظری کن، بگو کجایی، حانیه، نوبت تنهایی، خوشه چین را اجرا نمود و در انتها نیز قطعه معروف و پر از احساس، ایران را اجرا نمود.

از نکات قابل توجه رویداد هنری کنسرت _تئاتر "طرحی نو در اندازیم" می توان به اجرای متفاوت قطعه "خوشه چین" توسط سالار عقیلی اشاره کرد. او در هنگام اجرای این قطعه بر نت آزادی کوبید. سالار عقیلی در ادامه با اجرای قطعه "خوشه چین" و با تغییر کلمه آبادی به آزادی معنا و مفهوم این بیت را به کلی تغییر داد و با یک تاکید خاصی این بیت را چنین خواند: قلب ما، بود مملو از شادی بی پایان سعی ما، بود بهر آزادی این سامان
مارال فرجاد نیز در طول این برنامه و ما بین اجراهای عقیلی روی صحنه می آمد و به اجرای تئاتر می پرداخت. صحنه ای که طراحی اش شباهت خاصی به روایت شام آخر عیسی مسیح(ع) داشت و به زیبایی این اجرا  می افزود. البته  در بخش های از تئاتر نقص هایی وجود داشت اما در برابر  اجرای درخشان گروه موسیقی این نقایص چندان هم به چشم نمی آمد.

این کنسرت با  همراهى گروه کر ۲۱ نفره تنال به رهبرى میلاد عمرانلو و آسنامبل به سرپرستی بهنام ابوالقاسم و نیز با حضور شقایق صادقیان نوازنده فلوت، پدرام فریوسفی ویولن، امین غفاری ویولن آلتو، مهیار طهماسبی ویولنسل، فرشید پاتینیان کنترباس، پیمان حاتمی گیتار الکتریک، بهنام ابوالقاسم پیانو و مهیار علیزاده کیبورد و الکتریک، امیرحسین علیرضایى دستیار آهنگساز برگزار گردید.

لازم به ذکر است، پروژه کنسرت_تئاتر "طرحی نو دراندازیم" به کارگردانی رضا موسوی و  تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان در روزهای سوم و چهارم مرداد ماه در تالار وحدت برگزار می گردد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های پدرام نظری از این کنسرت-نمایش را ببینید. 
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q