۱۴۰۳ سي و يکم فروردين - 10:44 ب.ظ

حال و هوای موسیقایی پایتخت از ترافیک منتهی به سالن ها تا برگزاری نخستین فستیوال موسیقی ققنوس

حال و هوای موسیقایی پایتخت از ترافیک منتهی به سالن ها تا برگزاری نخستین فستیوال موسیقی ققنوس
نوای فارس – مهرنوش گرمابی: در حالی که هنوز خبر موثقی برای برگزاری کنسرت های خیابانی منتشر نشده است و بایدمنتظر ماند و دید مراجع ذیصلاح در این باره چه تصممیمی را اتخاذ می کنند. با نزدیک شدن به روز های پایانی تابستان و فرا رسیدن ماه های محرم و صفر خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی کشورمان سنگ تمام گذاشتند و در این ماراتن چند روزه با اجرای کنسرت های پر انرژی شب های موسیقایی پایتخت را رقم زدند.

بهنام بانی با تمدید کنسرت هایش در دوشب پیایی و در چهار سانس در4 و 5 شهریورماه در برج میلاد تهران به دیدار دوستداران خود خواهد رفت. این اجرا آخرین اجرای بهنام بانی پیش از شروع ماه محرم و صفر خواهد بود.

کنسرت گروه ماکان بند نیز که پیش از این با استقبال خوب مخاطبان موسیقی مواجه شده بود بار دیگر تمدیدشد و این گروه جوان به خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره در سه شب پیایی با برگزاری کنسرت، ترافیک های منتهی به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را از آن خود کرد. گروه ماکان بند در  4 و 5 و 6 شهریور ماه در 6 سانس در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می رود.

محسن ابراهیم زاده دیگر خواننده جوانی است که در این ماراتن حضور دارد. محسن ابراهیم زاده که آخرین اجراهای خود را در هفته پایانی مردادماه به روی صحنه برده بود. در اتفاقی کم سابقه در دو سالن مختلف پایتخت به اجرای برنامه می پردازد. محسن ابراهیم زاده با تمدید اجراهایش در 6 شهریورماه در برج میلاد، 14 شهریورماه سالن ایرانیان و در 16 شهریورماه بار دیگر در برج میلاد قطعات عاشقانه خود را خواهد خواند.

دوئت پیانوی جاودانه‌های پاپ که پیش از این نیز اجرا شده بود، با اجرای قطعات خاطره انگیز موسیقی پاپ به تهیه کنندگی ادریس ناصری و نوازندگی پیام صمیمی و سپهر قاضی، ششم شهریورماه بار دیگر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

فرزاد فرزین که چندی پیش و به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده برای برگزاری کنسرت خیابانی اعلام آمادگی کرده بود. در 7 و 8 شهریورماه در مرکز همایش های برج میلاد میزبان دوست داران خود خواهد بود.

رستاک حلاج نیز با اجرای عاشقانه های خود در واپسین شب های تابستان به استقبال فصل پاییز می رود. خواننده آلبوم "پاییز سال بعد" با اجرای عاشقانه های پاییزی هفتم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبان خود همصدا خواهد شد.
هومن اژدری (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، گیتار آکوستیک و رهبر ارکستر) پس از سال ها فعالیت در اولین اجرای رسمی خود در برج آزادی تهران به روی استیج می رود. هومن اژدری خواننده سبک راک به تهیه کنندگی علی اوجی و یاشار درفشه در تاریخ 8 شهریورماه در برج آزادی تهران به اجرای برنامه می پردازد.

کمی آن طرف تر در گوشه ای دیگر از شهر حسن ریوندی با اجرای کنسرت خنده به روی صحنه می رود. کنسرت حسن ریوندی در هشتمین شب شهریور در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

محسن یگانه خواننده قطعه زیبای "بهت قول میدم" که پیش از این کنسرت های مفصلی را در سالن های پایتخت اجرا کرده بود، در 10 و 11 شهریور ماه آخرین اجرای تابستانه خود را در برج میلاد تهران به روی صحنه می برد. بابک جهانبخش دیگر خواننده موسیقی پاپ به همت موسسه "آوای فروهر" در جدیدترین کنسرت خود در  10 شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس عاشقانه هایش را زمزمه می کند.

بازگشت آقای بازیگر به روی استیج، محمد رضا گلزار سوپر استار سینمای ایران نیز فرصت باقیمانده را مغتنم دانسته و در تاریخ 13 شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با دوستداران خود دیدار می کند.

علی رضا طلیسچی خواننده توانمند موسیقی پاپ، که این با برگزاری کنسرت های تهران و تور شهرستان ها روزهای شلوغ و پر رفت و آمدی را پشت سر گذاشته است. با تمدید اجراهای خود 14 شهریور ماه در برج میلاد  قطعات خاطره انگیزش را می خواند.
امید حاجیلی خواننده پر انرژی و پر طرفدار موسیقی پاپ در آخرین حضور خود روی استیج های پایتخت و درست چند روز پیش از شروع ماه محرم و صفر 14 شهریور ماه در سالن میلاد از هواداران خود میزبانی می کند.
رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی نیمه شهریورماه سال تازه ترین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند. رحیم شهریاری در این کنسرت قرار است با بخشی متفاوت شامل اجرای حرکات آیینی منطقه آذربایجان آثار خود را به مخاطبان ارایه دهد. گفتنی است این اجرا به همت موسسه "کامیاب بهاران" به تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار می شود.

گروه موسیقی "بهار‎آفرین" به خوانندگی بهاره میرزا آقا در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. گروه موسیقی" بهار آفرین" با اجرای قطعات خاطره انگیز و شنیدنی  16 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران به هنر نمایی می پردازد.

اولین فستیوال موسیقی ققنوس نیز همزمان با افتتاح سالن هتل اسپیناس اسپیناس سعادت آباد و به مدیریت حسین توتونچیان برگزار می شود.
این فستیوال 10 شهریور ماه تحت عنوان شب مشاهیر  با اجرای استاد شهرام ناظری خواننده و نوازنده موسیقی اصیل ایرانی فعالیت خود را آغاز می کند و در ادامه شب موسیقی پاپ این فستیوال با اجرای گروه هوروش بند به خوانندگی مهدی دارابی یکشنبه 11 شهریور ماه همراه خواهد بود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شب موسیقی تلفیقی فستیوال ققنوس با اجرای گروه چارتار و خوانندگی آرمان گرشاسبی دوشنبه 12 شهریور ماه سپری می‌شود و این در حالی است که گروه کامکارها سه‌شنبه 13 شهریورماه شب موسیقی فارسی، کُردی را در تهران رویال هال برگزار می‌کند. همچنین چهارشنبه ١٤ شهریور، شب موسیقی ایرانی با اجرای سالار عقیلی و مهیار علیزاده برگزار می‌شود وپایان‌بخش نخستین فستیوال موسیقی ققنوس خواهد بود.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q