۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 05:45 ق.ظ

جوایز موسیقی آمریکا اهدا شد / تیلور سویفت در تعقیب مایکل جکسون

جوایز موسیقی آمریکا اهدا شد / تیلور سویفت در تعقیب مایکل جکسون
نوای فارس - سجاد مالمیر: مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکا چهارشنبه 10 اکتبر در تئاتر مایکروسافت لس‌آنجلس برگزار شد که در این مراسم هنرمندانی همچون تیلور سوئیفت، ریحانا، پست مالون، کامیلا کابیو، بی‌تی‌اس، خالد و کاردی بی موفق به کسب جایزه شدند.

تیلور سویفت چهره اول جوایز موسیقی آمریکا بود که موفق شد جوایز مهمی همچون بهترین هنرمند سال، بهترین هنرمند زن و بهترین تور سال را دریافت کند. آلبوم "اعتبار" با صدای تیلور سویفت نیز بهترین آلبوم سال شناخته شد.

تیلور سویفت با کسب چهار جایزه، تعداد جوایزی که تا کنون در ادوار مختلف جوایز موسیقی آمریکا به دست آورده را به 23 رساند تا در یک قدمی شکستن رکورد مایکل جکسون قرار بگیرد. این خواننده 28 ساله موفق شد رکورد ویتنی هیوستون که 21 جایزه کسب کرده را بشکند و تنها به خاطر یک جایزه کمتر، بعد از مایکل جکسون دومین هنرمند موفق تاریخ جوایز موسیقی آمریکا لقب بگیرد.

در شب اهدای جوایز موسیقی آمریکا، جایزه بهترین هنرمند جدید سال به کامیلا کابیو رسید تا این خواننده پدیده بی چون و چرای موسیقی در سال 2018 لقب بگیرد. او پیشتر در جوایز بیلبورد نیز موفق شده بود جایزه بهترین هنرمند و بهترین ویدئوی سال را کسب کند.

جوایز دیگری که اهدا شد عبارت است از:

بهترین هنرمند شبکه‌های اجتماعی: گروه کره‌ای بی‌تی‌اس

بهترین گروه سال: میگوس

بهترین همکاری سال: کاردی بی و برونو مارس

بهترین موسیقی متن فیلم: "پلنگ سیاه"

بهترین هنرمند مرد کانتری: کین براون

بهترین هنرمند زن کانتری: کری آندروود

بهترین هنرمند سبک رپ/هیپ هاپ: کاردی بی

بهترین هنرمند مرد سبک آراندبی و سول: خالد

بهترین هنرمند زن سبک آراندبی و سول: ریحانا

بهترین هنرمند آلترناتیو راک: پنیک! ات د دیسکو

بهترین هنرمند لاتین: ددی یانکی

در این مراسم هنرمندانی همچون جنیفر لوپز، تیلور سویفت، کاردی بی، دوا لیپا، کامیلا کابیو و ماریا کری اجرا کردند.

همچنین مراسمی نیز برای یادبود آرتا فرانکلین، ملکه موسیقی سول که در سال جاری درگذشت نیز گرفته شد که در این بخش گلادیس نایت، خواننده سرشناس موسیقی سول به یاد همکار قدیمی‌اش ترانه خواند.

جوایز موسیقی آمریکا یکی از معتبرترین جوایز دنیای موسیقی است که هنرمندان برگزیده با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند. این جایزه چهل‌وششمین دوره خود را سپری کرد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q