۱۴۰۳ بيست و هشتم فروردين - 12:08 ب.ظ

سیمرغ فجر بر شانه امین هنرمند نشست

سیمرغ فجر بر شانه امین هنرمند نشست
نوای فارس: در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن به امین هنرمند برای آهنگسازی فیلم «قصر شیرین» اهدا شد.

به گزارش نوای فارس، پیمان یزدانیان برای «متری شیش و نیم» و «بنفشه آفریقایی»، افشین عزیزی برای «غلامرضا تختی»، مسعود سخاوت دوست برای «شبی که ماه کامل شد» و کریستف رضاعی برای «ناگهان درخت» و «سال دوم دانشکده من» دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

امین هنرمند در تهران متولد شده و تحصیلات مقدماتی موسیقی را در دانشگاه تهران به پایان رسانده است. او پس از اخذ لیسانس موسیقی کلاسیک (1384) برای ادامه تحصیل عازم کانادا شد و مدرک فوق‌لیسانس آهنگسازی (1386) و دکترای آهنگسازی (1391) را با بورس کامل از دانشگاه تورنتو دریافت کرد.

از اساتید او در دوران تحصیل در کانادا می‌توان چَن کانین، الکساندر رَپوپورت، کریستوس هاتزیس (آهنگسازی و ارکستراسیون)، رایان مَک‌لِلند (آنالیز موسیقی تنال)، مارک سالمِن (آنالیز موسیقی آتنال) دِنیس پَتریک (موسیقی الکترواکوستیک) و همچنین در دوره‌های کوتاه مدت مورِی شِیفر، جورج سانتاکیس، روبرتو سیرا، الهَندرو وینیائو (موسیقی الکترواکوستیک) و مایکل دنا (موسیقی فیلم) را نام برد.

آثار هنرمند در کانادا و آمریکا توسط نوازندگان و ارکسترهای متعددی از جمله ارکستر سمفونیک جوانان تورنتو (به رهبری اَلن ترودِل) و ارکستر فیلارمونیک بافالو در نیویورک اجرا و ضبط شده است.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q