۱۴۰۳ سي فروردين - 05:21 ق.ظ

همزمان با کنسرت دوم اردیبهشت ماه؛چهارمین آلبوم گروه «کلاغ ها در باران» رونمایی خواهد شد

چهارمین آلبوم گروه «کلاغ ها در باران» رونمایی خواهد شد
نوای فارس: گروه ((کلاغ ها در باران - Crows In The Rain)) به سرپرستی ((مسیح تاج)) "یک گروه "پست راک" ایرانی است.

سبک پست راک را شاید بتوان به عنوان یکی از زیرشاخه های مدرن و در عین حال بسیار دلنشین موسیقی راک نام برد.

موسیقی پست راک همانطور که از نامش پیداست . تعاریف متفاوتی با موسیقی راک معمول دارد . از جمله این که غالبا موسیقی پست راک از قواعد ملودیک معمول موسیقی راک پیروی نمی کند . و چه از لحاظ روند ملودیک و چه از لحاظ روند ساز بندی جریان متفاوتی را دنبال می کند . و ملودی های معمول موسیقی راک را نمی توان در آن شنید.

موسیقی پست راک را می توان درونگرا و بعضا عرفانی نامید . و در این موسیقی تکرار جملات موسیقیایی و فراز و فرود های دلچسب آن هر شنونده ای را میخکوب می کند . وشنونده در کشاکش یک روایت موسیقیایی یا به عبارت بهتر یک سفر رویایی قرار میگیرد . تا احساسات و دغدغه ها و غم یا حتی خشم موجود در این قطعات را در پیچ و خم صدای خاص پست راک بیابد .

تکرار جملات ملودی در موسیقی پست راک غالبا سبک امبینت را به یاد شنونده می اندازد ‌. و صد البته که موسیقی پست راک در تقابل مهمی با موسیقی امبینت قرار دارد جایی که معمولا در موسیقی امبینت هنرمندها بدون ایجاد واریاسون های متعدد و با تکیه بر یک ملودی یا چندین ملودی مشابه به زیبایی می رسند . و شاید بتوان نقش پر رنگ افکت های گوناگون گیتار الکتریک را در خلق صدایی یونیک و منحصر به فرد از دیگر شاخصه های خاص پست راک نام برد .

سبک موسیقیایی گروه "کلاغ ها در باران" نیز تلفیقی است از امبینت و پست راک که بی شک می توان آن را در زمره آثار استاندارد و حتی فاخر جهانی این سبک به شمار آورد . این گروه در سال ۱۳۹۳ به سرپرستی (( مسیح تاج )) تشکیل شده است .

و متشکل از ۵ عضو است :
حامد فهیمی جو : گیتار الکتریک
مسیح تاج: پیانو , گیتار الکتریک
اشکان کریمی : گیتار باس
امیرحسین عباسی: درامز

گروه کلاغ ها در باران تا تا کنون 3 آلبوم منتشر کرده است با عناوین: 1. You are Dying in My Arms
2.Little Girl and Lost Blossom
3. Ashes of the Past

و همزمان با کنسرت دوم اردی‌بهشت فرهنگسرای نیاوران ، چهارمین آلبوم جدیدشان که اولین آلبوم رسمی گروه نیز می باشد ، به نام (( اندوهی برای یک رویای ناتمام - Sorrow for an Unfinished Dream )) را توسط نشر (( صدا گستر تهران )) منتشر و رونمایی خواهند کرد.

گروه کلاغ ها در باران تا به حال 11 اجرای موفق را برگزار نموده است و اجرای دوم اردیبهشت فرهنگسرای نیاوران نیز با استقبال خیلی خوبی از سوی طرفداران این گروه در گیشه فروش بلیت مواجه گردیده است .

به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q