۱۴۰۳ هفدهم ارديبهشت - 10:37 ق.ظ

طنین نوای نوستالژیک عاشقانه‌های فارسی و آذری در تالار رودکی

طنین نوای نوستالژیک عاشقانه‌های فارسی و آذری در تالار رودکی
نوای فارس: تالار رودکی میزبان خوانندگان و نوازندگانی است که ترانه های ماندگار قدیمی را با رنگ و بويي جديد به روی صحنه می‌برند؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی این برنامه به آرانژمان در غالبِ رسیتال آواز با همراهي تريو (فلوت - ويلن سِل و پیانو )اجرا می‌شود.

یاشار احمدی درباره گروه تريو گفت: آرمین قیطاسی( تنظيم كننده و نوازنده فلوت٬مهرداد عالمی نوازنده ويلن سِل و امیر دارابی نوازنده پيانو همگي از موزيسنهاي سرشناس كشور هستند.

احمدی درباره نحوه انتخاب قطعات برای این رسیتال گفت: تعدادی از قطعات از عاشقانه‌های قدیمی موسیقی ایرانی و آذربايجاني هستند که پیش‌تر توسط خوانندگانی چون محمد نوری روی صحنه برده شده و همچنین چند قطعه موسیقی آذری زبان از کارهای امیرُف و توفیق قلی‌اُف نیز اجرا می‌شود. خوانندگی قطعات نیز بر عهده یاشار احمدی و مهدی محمدی خواهد بود.

وی درباره نحوه چینش و انتخاب قطعات تصریح کرد: نحوه انتخاب قطعات نوستالژیک و عاشقانه‌ ایرانی و آذربايجاني  است كه گروه تريو به آن‌ها رنگ وبويي تازه داده، اما توانایی‌های ما نیز برای اجرای هر قطعه ملاک قرار گرفته شده است.

لازم به ذکر است این رسیتال آواز با همراهي تريو در  روزهای ١٣-١٤ دی‌ماه روی صحنه می‌رود. علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند. 
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q