۱۴۰۳ سي ارديبهشت - 09:56 ق.ظ

استقبال كم نظير مخاطبان از اجراي خيريه شب شنبه هاشبی به یاد ماندنی بر تارک مهربانی از جنس موسیقی

شبی به یاد ماندنی بر تارک مهربانی از جنس موسیقی
نوای فارس - مهدی خان محمدی: در پي اعلان فراخوان گروه اجرايي برنامه پرطرفدار شب شنبه ها و تيم نوازندگان پرفورمنس موسيقي "هيجان گذشته است: تجربه اي ديگر" براي تقديم اجراي يازدهم دي ماه به هموطنان بي سرپناه، خيل انبوه هواداران باحضور باشكوه خود اتفاقي كم نظير را رقم زدند كه مجموعه تئاتر مستقل تهران پيش از اين به خود نديده بود.

گروه انديشه هژبر به همراه نوازندگاني از گروههاي مطرح با حضور آندره خاچيكيان، طاها مظاهري و... با اجراي خود بارها مخاطبان را به وجد آورد.

تيم اجرايي اين برنامه با بيان فرمايش حضرت علي (ع) كه بزرگي در بخشش بسيار و بلند همتي شماست، اعلام كرد كه تمامي عوايد حاصل از اين اجرا به كودكان بي سرپرست و هموطنان بي سرپناه اهدا مي شود.

حمایت و حضور نوازندگانی چون اندیشه هژبر که در این هفته برای دومین بار از مشهد به تهران آمده تا در کنار مخاطبانش مهر، محبت و انفاق برای هموطنان خیابان خوابش در این شب های سرد زمستانی طلب کند نشان از روح بزرگ و مرام پهلوانی این هنرمند دارد.

اندیشه حتی در این راه برای تبلیغ برنامه شب شنبه ها به تعدادی از مخاطبانش که اولین بلیت های این هفته برنامه را تهیه کرده بودن آلبومی را از سر مهر هدیه داد تا خاطره ای خوش برای مخاطبان رقم بزند.

و البته که از طاها مظاهری آن نوازنده جوان و خوش آتیه پیش از این به بهانه اجرای میلاد درخشانی یادداشتی نوشته بودم. اما هنرنمایی چند باره این جوان الحق و الانصاف خبر از آینده ای درخشان برای موسیقی می دهد.

گفتنی است که شب شنبه ها در پنجمین هفته خود از سومین دوره میزبان گروه های بارامانت، اکتاورس، آتراوان و میرا با پرفورمنس موسیقی اشاره های نور خواهد بود.

عکس های هلیا سعیدی از این کنسرت را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q