۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 07:49 ق.ظ

گزارش نوای فارس از کنسرت رضا یزدانی سالن میلاد پس از «تیک آف» از «تونل کندوان» گذر کرد

  سالن میلاد پس از «تیک آف» از «تونل کندوان» گذر کرد
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: ۱۵ دی ماه ۹۵ رضا یزدانی با طرفداران خود دیدار کرد. این کنسرت زمستانی به همت موسسه «رویال هنر پارس» طی دو سانس برگزار شد.

سمت راست سن ال ای دی هایی تعبیه شده بود که رضا یردانی را در حال خواندن و نواختن گیتار نشان می‌داد، در سمت چپ هم تابلو هایی با نقش زمستان خبر از کنسرتی زمستانی می داد. عقربه ها به ساعت ۱۹ نزدیک می شدند، اما هنوز نیمی از صندلی های سالن خالی بود و نشان می داد که اجرا با تاخیر شروع خواهد شد.

چراغ ها خاموش شدند، صدای تشویق جمعیتی که در سالن حاضر بودند همزمان با پخش کلیپی از قطعه «گریم» بلند شد. پس از کلیپ قطعه «گریم»٬ تبلیغات فاصله زمانی تا شروع اجرا را پر کرد. کلیپ معرفی نوازندگان پخش شد و سپس اعضای ارکستر یک به یک روی صحنه حاضر شدند.

شروع نواختن ارکستر با همراهی برجسته ساز نی انبان، سکوت میلاد را شکست و توانست شور را لازم برای شروع را ایجاد کند. رضا یزدانی با قطعه «تیک آف» روی صحنه آمد. یزدانی این قطعه را که برای فیلم سینمایی تیک آف خوانده است، برای اولین بار در کنسرت خود اجرا کرد. محسن شریفیان نیز در این قطعه با نی انبان خود هنرنمایی کرد. «کجا گمت کردم» دومین قطعه امشب بود. در این قطعه حاضران، با نور گوشی های شان «کجا گمت کردم» را همراهی کردند. رضا یزدانی کنار تابلو هایی با نقش برف، نشست و قطعه «یخبندونای قطبی چشمات» را اجرا کرد. سپس گیتارش را به دست گرفت و در «تونل کندوان نگاه تو» ارکستر خود را همراهی نمود.

ارکستر سراغ قطعه ای تازه منتشر شده رفت. «اعصاب ندارم» با پخشی کلیپی از خیابان های تهران، مورد استقبال جمعیت قرار گرفت. نام قطعات پیشنهادی به گوش می‌رسید، «پرواز کن» از میان آن ها انتخاب شد. «تهران تهران» همصدایی جمعیت را با خود داشت و یزدانی چند بار سکوت کرد تا تنها صدای حاضران شنیده شود.

علی اوجی در آنتراک روی صحنه حاضر شد و گفت: من این جا هستم تا از حضور تک تک شما تشکر کنم. ممنون که ما را حمایت می کنید. از اسپانسر ها سینا تلا، تعطیلات رویایی، نوین چرم، ... تشکر می کنم. برای هر خواننده اسپانسر ها یک اتفاق هستند. آلبوم جدید رضا به زودی به بازار خواهد آمد. این آلبوم متفاوت ترین آلبوم رضا نسبت به ده آلبوم قبلی است.

پس از دقایقی، با قطعه «تو رفتی» کنسرت ادامه پیدا کرد. «کافه نادری» را پشت میزی نشست و این قطعه را با حال و هوایی متناسب با ترانه آن اجرا کرد. «بارونی» قطعه منتشر نشده ای بود که‌ برای اولین در بخش دوم این کنسرت خوانده شد و از طرف طرفداران او مورد اقبال قرار گرفت. «خلیج فارس» هم مانند همیشه قطعه پایانی این اجرا بود.

«برزخ»، «بانوی من»٬ «مش رمضون»٬ «رادیو»٬ «این روزا» دیگر قطعات‌ اجرا شده بودند.

محمد خرمی نژاد ( درامز)٬ آرش زمانیان (گیتار باس)٬ میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)٬ مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، علیرضا مهدی زاده (ساکسفون) نوازندگان ارکستر رضا یزدانی در این کنسرت بودند.

بهنوش طباطبایی، کوروش تهامی، بهرنگ علوی، ... از مهمانان سانس ابتدایی این اجرا بودند.

عکس های سارا گران نظر و علیرضا لاجورد از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q