۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 07:29 ب.ظ

به همراه خاطره بازی ده ساله فرزاد فرزین با طرفدارانش؛فرزین «نوستالژی» را در دو سانس روی صحنه برد

فرزین «نوستالژی» را در دو سانس روی صحنه برد
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران شانزدهمین روز اجرا های زمستانی خود را با «نوستالژی» تجربه کرد و فرزاد فرزین تحت امتیاز موسسه فرهنگی- هنری «آوای دوران» و به تهیه کنندگی رسول ترابی طی دو سانس با مخاطبان خود دیدار کرد. او که در کنسرت گذشته خود طرفدارانش را به سال ۱۴۱۰ برده بود این بار تصمیم گرفت با خواندن قطعات قدیمی، مخاطبانش را به گذشته ببرد. او طی نظر سنجی از طرفداران خود قطعات این کنسرت را از بین قطعات مورد علاقه آن ها انتخاب نمود و لیست اجرایی خود را اعلام کرد.  هواداران کنسرت های فرزاد فرزین هم این بار برای شنیدن نوستالژی های شان به سالن میلاد آمدند.

پرده قرمز رنگی سن را پوشانده بود و صدای دست و جیغ ها خواننده و گروه را به روی صحنه دعوت می‌ کرد. با شروع شمارش معکوس صدای جیغ ها به اوج خود رسید. نوازندگان روی صحنه حاضر گشتند. سکوت ارکستر موجب شد دوباره تشویق جمعیت شروع شود. بالا رفتن پرده قرمز با شروع ملودی «تو باشی» همزمان شد و فرزاد فرزین که پشت پیانو نشسته بود شروع به خواندن این قطعه کرد. او در همین اولین قطعه جمعیت را به همراهی دعوت کرد. حاضران هم در اولین قطعه نوستالژی یک صدا شدند. فرزاد فرزین پس از این قطعه با هوادارانش سلام احوال پرسی کرد و گفت: امیدوارم مرور این ده سال در کنار شما یک شب خاطره انگیز شود.

او در سال ۹۵ ماند و برای دومین قطعه سراغ «شش» رفت. فرزین در کنار نوازنده ترومپت خود ایستاد و با اکت هایش سالن را در این قطعه شاد به شور آورد. ارکستر بعد از این قطعه به سال انتشار آلبوم ‌«شانس» رفت و «دونه دونه» در سالن طنین انداز شد. حاضران با زنده شدن خاطرات شان «دونه دونه اشکام‌ رو گونه هامه، وقتی تو نباشی اینا باهامه ... » را همراهی کردند.

فرزاد فرزین قبل از این که سراغ قطعه بعدی برود درباره آلبوم جدیدش، شانزلیزه، گفت: شانزلیزه قرار بود زمستان منتشر شود اما به دلایلی انتشار آن به سال بعد موکول شد. قطعات عاشقانه زیادی دارد و سعی کردیم متفاوت باشد.

«اون تو نیستی نه نمیشه باورم...» قطعه پرطرفدار دیگری از «شانس» بود که‌ کمتر در کنسرت ها اجرا شده بود. ترجیع بند «اون تو نیستی» را جمعیت با فرزاد فرزین هم صدا شدند. تیتراژ تلویزیونی راز پنهان، قطعه دیگری بود که‌ فرزاد فرزین برای خاطره بازی با طرفدارانش انتخاب کرده بود.

آلبوم شراره با قطعه «چتر شکسته» مرور شد. «چتر شکسته» با پخش کلیپ قدیمی اش همراه بود. «من و تو» انتخاب دیگری از همین آلبوم بود. نواخته شدن این قطعه، سالن را به سال ۸۳ برد. فرزین پرسید چه کسانی با این قطعه خاطره دارند؟ سالن میلاد در جواب پذیرای فریاد ها شد.

 پس از قطعه «آره آره»، اعضای ارکستر هنرمندانه قطعه ای اینسترومنتال را برای پایان بخش اول «نوستالژی» نواختند.

  ارکستر پیوسته سراغ ملودی «هدفون» رفت و فرزاد فرزین دوباره روی صحنه حاضر شد. این قطعه ریتمیک شروعی خوب برای بخش دوم اجرا بود. «عاشقت شدم» که به علت در خواست های فراوان به لیست اجرا اضافه شده بود، قطعه شاد ادامه دهنده هیجان حاضران شد.

فرزاد فرزین در فاصله میان قطعات به معرفی مهمانان و ارکسترش پرداخت.

«برگرد» قطعه ای بود که‌ صدای هم خوانی ها را در قسمت دوم کنسرت بلند کرد. نور های گوشی ها در «بچه» با ریتم موسیقی همراه شد و حاضران خواننده مورد علاقه شان را در این قطعه هم تنها نگذاشتند. «احساس من» آلبوم شانس را دوباره دوره کرد تا فرزین پس از آن  به تیتراژ پرطرفدار «ماه عسل» و تکرار بی نظیر خوانش «هوایی رو که‌ تو نفس می کشی دارم راه میرم بغل میکنم/ تو با من بمون تا آخر این سفر من این ماه ماه عسل می کنم...» برسد. قطعه «با تو» آخرین قطعه اجرا شده و پایانی برای این خاطره بازی بود.

محمد علی شاکر(پیانو و کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، مهرداد معافی(گیتار الکتریک، گیتار اسپنیش)، احسان امیدی (گیتار بیس)، سینا پرتوی(درامز)، جمال چملابیانی (ویولن) و یاشار خسروی (ساکسفون) به رهبری مهران خلیلی گروه شوک را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

مهدی گلستانی، علیرضا بیرانوند، سیاوش خیرابی، نریمان، ایمان غیاثی، یاحا کاشانی، میلاد بابایی، ... از مهمانان این کنسرت بودند.

این کنسرت برای ۱۷‌بهمن ماه تمدید گشته است و آخرین کنسرت این خواننده پاپ تا تیر ماه ۹۶ خواهد بود.

عکس های پدرام نظری از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q