۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 10:58 ق.ظ

در نشست سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد؛حمیدرضا نوربخش: جشنواره موسیقی فجر به صورت آنلاین پخش می‌شود

حمیدرضا نوربخش: جشنواره موسیقی فجر به صورت آنلاین پخش می‌شود
نوای فارس - مینا آتشی: حمیدرضا نوربخش ریاست سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در نشست خبری این جشنواره صبح امروز 18 دی ماه اعلام کرد: در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با هدف پوشش گسترده‌تر و در برگرفتن شمار مخاطبان بیشتر، اجراهای این جشنواره به صورت آنلاین پخش خواهند شد.

ریاست جشنواره موسیقی فجر ادامه داد: در عصر امروزی دیگر مرزی وجود ندارد و همه اتفاقات ریز و درشت در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند. جشنواره موسیقی فجر مخاطبان گسترده‌ای دارد و از آن‌جایی که سالن‌های کنسرت برای حضور همه این مخاطبان محدودیت دارند، پخش آنلاین کنسرت‌ها می‌تواند کمک شایانی به افزایش مخاطبان جشنواره کند.

نوربخش در ادامه تصریح کرد: مردم تهران به جشنواره موسیقی فجر دسترسی دارند ولی این جشنواره فقط در پایتخت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به موسیقی در شهرستان‌ها از تماشای آن محرومند. بنابراین خوش‌بختانه تکنولوژی این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد که بتوانیم اجراهای سی و دومین جشنواره موسیقی فجر را به صورت آنلاین به تمام نقاط کشور برسانیم.

رئیس جشنواره سی و دوم تأکید کرد: امیدوارم که این اتفاق، سرآغازی برای برنامه‌های ویژه آینده ما باشد. این اتفاق می‌بایست که با زیرساخت‌های قوی شایع شود تا مردم بتوانند از امکانات پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی به خوبی بهره‌مند شوند.

حمیدرضا نوربخش در بخشی دیگر از سخنانش به تخفیف بلیت‌های دانشجویی جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشکده‌های موسیقی و هنرستان‌ها از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت‌ کنسرت‌های جشنواره، از تخفیف قیمت بلیت بهره‌مند شوند و سپس به تماشای کنسرت‌های جشنواره بنشینند و از آن‌ها لذت ببرند.

در بخش پایانی این نشست، نوربخش به موسیقی انقلابی جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در جشنواره امسال به شکل پررنگ‌تری به موسیقی انقلاب پرداخته می‌شود. ما 5 گروه موسیقی را در نظر گرفته‌ایم که در بخش متمایزی تحت عنوان بخش موسیقی انقلاب، موسیقی‌های انقلابی 37 سال پیش را به شکل نوینی اجرا خواهند کرد.

عکس های هلیا سعیدی از این نشست را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q