۱۴۰۳ هشتم ارديبهشت - 05:43 ق.ظ

در نشست جشنواره موسیقی فجر عنوان شد؛آریا عظیمی‌نژاد: تلفیقی از موسیقی نواحی و راک را به روی صحنه می‌برم

آریا عظیمی‌نژاد: تلفیقی از موسیقی نواحی و راک را به روی صحنه می‌برم
نوای فارس - مینا آتشی: آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز و نوازنده برجسته کشور ظهر روز شنبه در نشست خبری کنسرتش در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گفت: اعضای گروه من برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر را برخی از دوستانم تشکیل می‌دهند که نوازندگانی حرفه‌ای هستند. زمانی‌که از ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر با من تماس گرفتند و پیشنهاد حضور گروهم در دوره جدید این جشنواره را ارائه دادند، من با کمال میل پذیرفتم چون معتقدم که ما می‌توانیم به موسیقی و جشنواره‌ها اجر و قُرب بدهیم.

این آهنگساز برجسته ادامه داد: شما در جشنواره موسیقی فجر گونه‌ای متفاوت از آثار مرا خواهید شنید. موسیقی نواحی یکی از علاقه‌مندی‌های من است و من حتی آن را از موسیقی سنتی و ردیفی خودمان هم جذاب‌تر می‌دانم. از طرفی من به موسیقی راک هم علاقه‌مند هستم. بنابراین در جشنواره موسیقی فجر تلفیقی از موسیقی مقامی و موسیقی راک را اجرا خواهم کرد که به نظرم فضای آلترناتیو جالبی در می‌آید.

عظیمی‌نژاد رپرتوار تدارک‌ دیده شده برای کنسرت اخیرش را این‌گونه تشریح کرد: قطعاتی که در این کنسرت به همراه گروهم اجرا خواهم کرد، برگرفته از موسیقی مناطق مازندران، جنوب البرز، کردستان، خراسان و استان هرمزگان به همراه خوانندگی بزرگوارانی چون استاد اسحاقی، استاد خالو قنبر راستگو و تعدادی دیگر از هنرمندان بومی است.

سازنده موسیقی برخی از فیلم‌های مطرح کشور در پایان سخنانش گفت: باید با شرایط و سختی‌های موسیقی جنگید. این‌گونه که فکر کنیم همه چیز بد است و باید کنار بکشیم، درست نیست و ثمره‌ای ندارد. پس باید کار کرد و با شرایط جنگید تا نقصان حوزه موسیقی جبران شود.

عکس های هلیا سعیدی از این نشست را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q