۱۴۰۳ بيست و نهم ارديبهشت - 09:56 ب.ظ

در شب الکترونیک فارسیان چه گذشت؟هم صدا با فارسیان زیر سقف آسمان

هم صدا با فارسیان زیر سقف آسمان
نوای فارس-مرجان عابدینی: فرشاد فارسیان موسیقی را ۱۴ سال پیش با موسیقی الکترونیک آغاز کرد. بعد از سال ها فعالیت مداوم فارسیان گروه خودش را تاسیس و به فعالیت خود در حوزه موسیقی الکترونیک ادامه داد.
گروه فارسیان به سرپرستی فرشاد فارسیان در آستانه ۸ ماهگی فعالیت خود اولین کنسرت فول الکترونیک رسمی کشور را در تاريخ ١٧ دى ماه برگزار کرد. فارسیان در این اجرا قطعاتی ساخته فرشاد فارسیان با تنظیم و ملودی او اجرا کرد.
قطعات آلبوم پیش روی گروه فارسیان همگی ساخته فرشاد فارسیان و با خوانندگی خوانندگان متفاوتی از جمله مهدی نوروزی، اشکان خشایی و آرش صدا است. سبک این کارها الکترونیک بوده و به گفته فارسیان نوآوری در این قطعات مهم ترین اصل است.

فرشاد فارسیان تا کنون سه قطعه مشترک با آرش صدا و مهدى نوروزى منتشر کرده به نام های رهایی، فرهاد و الهام كه دو قطعه اول با شعر و صداى مهدى نوروزى، خواننده اصلى فارسيان ساخته شده و در ادامه حاصل فعالیت گروه فارسیان آلبوم گروه فارسیان است که تا پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد.

گروه فارسیان به رهبری و نوازندگی درامز امیرمیلاد نیکزاد و با حضور داریوش صالح پور (گیتاریست)، اشکان پورفرخی (پرکاشنیست) و روژین عدالت (ویالونیست) شب گذشته میزبان هواداران خود در خانه فرهنگ آسمان شد. آهنگسازی قطعات اجرایی فرشاد فارسیان و خوانندگان این کنسرت مهدی نوروزی (خواننده اصلى فارسيان) و اشکان خشایی بودند.
سبک تمامی قطعات الکترونیک تلفیقی بود. در سه قطعه علاوه بر صداى مهدى نوروزى اشعار اين هنرمند نيز به گوش خورد. در تراک های این کنسرت حال و هوایی از موسیقی ایرانی، فانک، لاتین و… شنيده مى شد.
نکته قابل توجه در این اجرا تنظیم لایو یا همزمان فرشاد فارسیان روی قطعات بود.

امید است برگزاری این کنسرت قدم مثبتی در روند موسیقی الکترونیک در کشور باشد.

عکس های این کنسرت را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q