۱۴۰۳ اول خرداد - 01:30 ب.ظ

با حضور رضا یزدانی و مهمانان ویژه دیگر در بوک‌لند پالادیوم؛آلبوم «مسخ» با صدای امیرعلی رونمایی شد

آلبوم «مسخ» با صدای امیرعلی رونمایی شد
نوای فارس - سجاد مالمیر: آیین رونمایی و جشن امضای آلبوم «مسخ» با موسیقی محمد خرمی‌نژاد و خوانندگی امیرعلی روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه در بوک‌لند پالادیوم واقع در منطقه زعفرانیه شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم مهمانانی از حوزه موسیقی و برخی از عوامل آلبوم «مسخ» در ارتباط با مراحل تولید این آلبوم صحبت کردند و جشنی نیز برای رونمایی از این آلبوم گرفته شد که با بریدن کیک و عکس گرفتن مردم علاقه‌مند با هنرمندان حاضر در بوک‌لند پالادیوم به پایان رسید.

آلبوم «مسخ» حاصل سال‌ها زحمت و تلاش است

در شروع نشست رونمایی آلبوم «مسخ»، امیرعلی با بیان این‌که از انتشار آلبومش خیلی خوشحال است اظهار داشت: آلبوم «مسخ» حاصل سال‌ها زحمت و تلاش من و کسانی است که زحمت من بر گردن‌شان بوده است. من از دوستان و خانواده‌ام تشکر می‌کنم که در تمام این سال‌ها صبوری کرده و مرا یاری دادند تا آلبوم «مسخ» به بازار بیاید، شک ندارم که بدون حضور آن‌ها چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.
این آلبوم بر اساس قانون کپی رایت پیش رفت

محمد خرمی‌نژاد تنظیم‌کننده و نوازنده رضا یزدانی و آهنگساز آلبوم «مسخ» که نسبت به انتشار آلبوم در ایران یک دید حرفه‌ای دارد، در خصوص این آلبوم موسیقی گفت: این آلبوم متعلق به من است با خوانندگی امیرعلی. و شاید این برای اولین بار است که در ایران یک آلبوم بر اساس قانون کپی رایت پیش رفته و در آن حقوق معنوی اثر برعهده آهنگساز و شاعر است و حقوق مادی به عهده خواننده و تهیه کننده است.
خرمی‌نژاد در خصوص آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «مسخ» تصریح کرد: برای آلبوم موسیقی «مسخ» از ابتدا تصمیم گرفته شد که ملودی‌ها از نوحه و تنظیم‌ها و سازبندی‌ها و ترانه ها از موسیقی‌های بازاری دور باشد. البته این آلبوم در قید یک سبک خاص نیست و تنوع دارد اما اگر قرار باشد سبکی برای آن اعلام شود، می‌شود گفت که آلبوم «مسخ» یک مجموعه راک-کلاسیک است.

«مسخ» در 10 هزار نسخه و مثل یک کتاب منتشر می‌شود

این آهنگساز ادامه داد: محتوای آثار آلبوم «مسخ»، عاشقانه و اجتماعی است که ما سعی کرده‌ایم به آن به عنوان یک جنس سوپرمارکتی نگاه نکنیم. در واقع قصد ما آن بوده که به مخاطب احترام بگذاریم و اثر «مسخ» را مثل یک کتاب در یک بسته‌بندی شکیل با قیمتی مناسب در 10 هزار نسخه به مخاطب موسیقی تقدیم کنیم.

برگزاری کنسرت در نیمه دوم سال 96

تنظیم‌کننده تمامی قطعات آلبوم «مسخ» در خصوص ادامه فعالیت‌های مشترکش با امیرعلی گفت: آلبوم «مسخ» یک شروع است و ما از همین حالا تولید آلبوم دوم را هم آغاز کرده‌ایم. در آینده قطعاتی از آلبوم دوم را به صورت تک آهنگ پخش کرده و در مورد باقی شرایط آن تصمیم خواهیم گرفت. برگزاری کنسرت برای امیرعلی نیز بستگی به بازخورد آلبوم «مسخ» دارد، ولی احتمالاً اگر این بازخورد مناسب باشد در نیمه دوم سال 96 کنسرت نخست او برگزار می‌شود.

امیرعلی خواننده خوبی است

در بخش دیگر از مراسم، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک که آلبوم «مسخ» حاصل هنرنمایی اعضای ارکستر او است، در مورد این اثر و امیرعلی توضیح داد: دوستان من برای آلبوم «مسخ» زحمت‌های زیادی کشیده‌اند. من از نزدیک شاهد تلاش آن‌ها بودم و حالا خوشحالم که این آلبوم منتشر می‌شود و زحمت عوامل آلبوم به ثمر می‌نشیند. امیرعلی خواننده خوبی است که من امیدوارم در کارش موفق شود.
تولید آلبوم «مسخ» چند سال به طول انجامید

در بخش‌های دیگر این نشست، برخی از نوازندگان آلبوم «مسخ» به صورت کوتاه در مورد آن صحبت کردند. مازیار احمدپور در این‌باره گفت: آلبوم «مسخ» چند سال به طول انجامید ولی خوش‌بختانه حالا دیگر آماده انتشار
است، من از این بابت خوشحالم.

مریم‌ ناصرپور ترانه سرای این آلبوم در قسمتی از جشن رونمایی آلبوم مسخ، پشت میکروفون آمد و یک ترانه از این آلبوم را دکلمه کرد که با استقبال حاضرین رو به رو شد.

آرش زمانیان نیز در مورد آلبوم «مسخ» گفت که این آلبوم از آن آلبوم‌هایی نیست که مخاطب بعداً بپرسد چرا این آلبوم منتشر شده است؟ زمانیان گفت که این آلبوم اتفاقاً از آن دسته آلبوم‌هایی است که باید منتشر شود و به موفقیت برسد چرا که حاصل تلاش برخی از موزیسین‌های خوب ما است. مهرداد خرمی‌نژاد نیز ابراز امیدواری کرد که زحمت‌های محمد خرمی‌نژاد و امیرعلی به بار بنشیند و کنسرت‌های این آلبوم نیز به زودی برگزار شوند.

آلبوم موسیقی «مسخ» به آهنگسازی محمد خرمی‌نژاد، ترانه‌سرایی مریم‌ ناصرپور و خوانندگی امیرعلی و با حضور برخی از نوازندگان برجسته موسیقی کشور توسط شرکت نشر و پخش جوان منتشر شد.

عکس های سارا گران نظر از این مراسم را در ادامه ببینید:
به اشتراک بگذارید :


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q