۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 01:21 ب.ظ

یادداشت طاها پارسا برای اشکان خطیبی و کنسرت «راک دِ پن»طاها پارسا: وقتی بر می‌گشتم سینه بر افراشته بودم

طاها پارسا: وقتی بر می‌گشتم سینه بر افراشته بودم
نوای فارس: طاها پارسا خواننده و نوازنده گروه موسیقی «دنگ شو» پس از تماشای کنسرت «راک دِ پن» با هنرمندی اشکان خطیبی و گروهش درباره این اجرا یادداشتی نوشته که متن این یادداشت را در زیر می‌خوانید:

در مورد کنسرت راک د پن 

اشکان خطیبی کاری کرد که من به عنوان یک ایرانی احساس خوبی داشتم. بر حسب حادثه در شب کنسرت اشکان با تعدادی از دوستان غیر ایرانی به برج آزادی رفتم و نتیجه ی کار جالب بود. اشکان خطیبی توانست با آهنگ هایی از رولینگ ستونز، میک جگر، و د دورز جیم موریسون و قطعه های دیگری که همه انگلیسی بودند، دوستان انگلیسی زبان ما را به شکل با کیفیتی سرگرم کند یا حتی به هیجان بیاورد. اجازه بدهید این یک بار به جای اینکه غصه بخوریم که تجاوز فرهنگی تا جایی پیش رفته که بازیگر مملکت انگلیسی می خواند، احساس غرور کنیم که جوان های ما مثل سروش عدل و اشکان خطیبی به این "فن آوری" دست یافته اند که با بین المللی ترین زبان های روز، یعنی موسیقی و انگلیسی تماشاگر خود را سرگرم کنند و به وجد آورند.

وقتی فهمیدم دوستان خارجی ام قرار است با یک کنسرت کاملا به زبان انگليسي مواجه شوند، خودم را برای تکه و کنایه و جوک های بعد از کنسرتشان آماده کرده بودم. ولی اشکان خطیبی، سروش عدل و بچه های راک د پن ، خارجی ها را تکاندند و برایشان یک شب راک پر خاطره و نوستالژیک ساختند.
آن شب، وقتی بر می گشتم سینه بر افراشته بودم از غروری که اشکان و بچه هایش برایم ساخته بودند و به این فکر می کردم که کدام بازیگر انگلیسی زبان ممکن است بتواند من را با آهنگ های فرهاد یا شهرام ناظری به حال خوب برساند. عمرا!
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q