۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 11:38 ب.ظ

نخستین کنسرت داور شب کوک با یادی از مرتضی پاشایی؛ «شب رویایی» مهدی یغمایی/امروز به یادماندنی ترین روز زندگی من است

 «شب رویایی» مهدی یغمایی/امروز به یادماندنی ترین روز زندگی من است
نوای فارس- مهرنوش قضاوتی: اولین دیدار مهدی یغمایی با طرفدارانش روز 17 بهمن ماه در تالار وحدت  طی یک شب و دو سئانس رقم خورد.

مهدی یغمایی پس از انتشار دو آلبوم «یه دنیا حرف» و «چمدون» و تک قطعه های به یاد ماندنی برای نخستین بار به میزبانی تالار «وحدت»و تحت امتیاز موسسه فرهنگی-هنری «رنگین کمان هنر جوان» در دو سانس روی صحنه رفت.

زنگ تالار نواخته شد و جمعیت یک به یک وارد سالن شدند. ساعت از نه و سی دقیقه گذشته بود که لوگوی موسسه فرهنگی-هنری«رنگین کمان هنرجوان» نقش بست و سپس اعضای ارکستر با لباس های هماهنگ سفید- مشکی وارد شدند، هر یک ساز های شان را به دست گرفتند.

 ارکستر با موسیقی شاد برنامه را آغاز کرد و مهدی یغمایی روی صحنه حاضر شد. «حال عجیب» شروعی برای اولین کنسرت مهدی یغمایی بود. او در همین قطعه ابتدایی سعی در همراه کردن جمعیت داشت و در انتهای قطعه موفق شد، حاضران شور و شوق خود را با دست زدن های خود نشان دادند.

او پس از این قطعه با حاضران احوال پرسی کرد و گفت: امروز به یادماندنی ترین روز زندگی من است و با حضور شما این برای من رقم خورده است. خیلی خوشحالم که امشب برای تان اجرا می‌ کنم و در خدمتتان هستم.

«بهترین حس» با تشویق جمعیت شروع شد. این قطعه همزمان با پخش کلیپ آن نواخته شد. تیتراژ پر طرفدار برنامه «شب کوک» انتخاب سوم یغمایی بود. «من عاشقت شدم» صدای زمزمه ها را در وحدت بلند کرد.

«از من بگریزید» با اجرای خوب یغمایی و ارکسترش در میانه باعث تشویق حاضران شد. یغمایی با قطعه «حسادت» سراغ آلبوم اول خود رفت و گفت نمی داند که طرفدارانش آن را به خاطر می آورند یا نه؟ حاضران با حرکت دست یغمایی به طور منظم با دست زدن های شان ملودی را دنبال کردند.

«چیزی نمونده بود» حال و هوای سالن را با ریتم شاد خود تغییر داد. «شب رویایی» عاشقانه دیگری برای ادامه کنسرت بود. نام قطعات پیشنهادی از هر سو شنیده می‌شد. از میان آن ها «حس می کنم تو رو» انتخاب شد. این قطعه از دیگر قطعات پر طرفدار این شب بود. تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل با نور گوشی ها همراه شد و وحدت ستاره باران شنید: چشمای خیست رو بغض من ببند، من گریه میکنم حالا برام بخند... .

او از هنرمندان مرحوم سال ۹۳ یاد کرد و گفت: امسال نیز با از دست دادن عزیزان مان از حادثه پلاسکو گرفته تا فوت غیر قابل باور حسن جوهرچی همانند همان سال شده است، آن سال برای عید قطعه «چه عیدی» را خواندم. سپس «چه عیدی» اجرا شد. این قطعه در میانه به قطعه از مرتضی پاشایی پیوند خورد و «یکی هست تو قلبم که‌ هر شب واسه اون می نویسم...» یک صدا با یغمایی تکرار شد.

کلیپ «عاشق نبودی» که‌ به تازگی منتشر شده است بر صفحه نمایان شد و ارکستر شروع به نواختن این قطعه کرد. در پایان قطعه «پاییز»  یغمایی و طرفدارانش با صدای پیانو٬ همخوانی کردند و بعد از آن ارکستر سراغ «کنار تو» رفت. اعضای ارکستر در این قطعه یک به یک به هنرنمایی با ساز های شان پرداختند.

قطعه ای از چمدون تو با ترکیبی از نوای زیبای ویولن و پیانو نواخته شد. «تنهایی بی رحمه» مورد استقبال قرار گرفت و تشویق حاضران را با خود داشت. «از من بگریزید» انتخاب جمعیت برای قطعه پایانی بود.

«اتفاق»٬ «اگه بد شد»٬ «حوصله کن» دیگر قطعات لیست اجرایی این کنسرت بودند.

عماد گلچهره نوازنده گیتار، پیمان منوچهری نوازنده کیبورد، فرشاد رشیدی نژاد نوازنده ویولن، فرهاد کاظمی نوازنده گیتار بیس، امیر شاهنی نوازنده پرکاشن، آرمین شریف پور نوازنده درامز، اراپرسادمهر نوازنده گیتار، مرتضی عابدی نوازنده گیتار الکتریک به رهبری پورزاد علایی، اعضای گروه ارکستر این خواننده را تشکیل می دادند.

امیر فتحی، باربد بابایی، فریدون آسرایی،هادی و مجید دمیرچی، پرستو صالحی، حامد صوفی پور، بهاره رهنما، محمدرضا مقدم، نفیسه روشن، صابر خراسانی، رضا تاجبخش، ... از مهمانان این کنسرت بودند.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q