۱۴۰۳ هفتم ارديبهشت - 07:32 ب.ظ

اجرای عبدی اوحدی در شب شنبه ها؛خاطراتی که ماندگار شد

خاطراتی که ماندگار شد
نوای فارس - مهدی زمستان: در آخرین هفته از شب شنبه های بهمن ماه ۹۵ عبدی اوحدی با گروه از نام داران راک ایرانی در سالن تئاتر مستقل تهران پرفورمنس خاطرات ماندگار را با اجرای قطعات کاور از بهترین های موسیقی راک جهان به روی صحنه برد.

این اجرا در دو بخش اجرا شد اما نکته قابل توجه اجرای قطعاتی به صورت انپلاگد با هنرنمای همایون مجدزاده و اردوان انزابی پور بود. دو هنرمندی که پس از سال ها به بهانه شب شنبه ها و اجرای عبدی اوحدی دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفته و قطعاتی خاطره ساز برای مخاطبان راک را اجرا کردند.

در ابتدای این شب از شب شنبه ها عبدی اوحدی به همراه آندره خاچیکیان، مجید امیری، محمد محمدلو، یاشار مجتهدزاده و مهرداد شمسی قطعاتی چون (in the flesh) از پینک فلوید، (Knocking on heaven's door) از باب دیلن، (Turn the page) از متالیکا، (The Man who sold the world) از دیوید بویی و (Comfortabely numb) از پینگ فلوید را اجرا کردند.

در دومین بخش از پرفورمنس خاطرات ماندگار نوبت به اجرای قطعات آنپلاگد با هنرنمایی همایون مجدزاده و اردوان انزابی پور رسید و در این بخش قطعاتی چون (Dead)، (Falling away from me) از کورن، (Last Station) از برادران وولف، (November Rain) گانس ان روسز، (Welcome to the machine) از پینک فلوید، (Nobody Home) باب کیدز، (Wish you were here) از پین فلوید و (Time) را از پینک فلوید تنها با دو گیتار آکوستیک اجرا کردند.

در سومین بخش از این اجرا قطعاتی چون (Tears in Heaven) اریک کلاپتون، (Yesterday) از بیتلز، (Don't cry) گانس ان روسز را اجرا کردند.

اما سورپرایز اولین سانس از خاطرات ماندگار اجرای قطعه (Smoke on the water) از دیپ پرپول بود که باحضور همه نوازنده ها و به صورت جمینگ برگزار شد و سولونوازی های چهره های برتر راک ایران نشان از طراوت و ذوق به حد این نوازنده ها در این حوزه از موسیقی را می داد.

اما نکته قابل توجه تاخیر نیم ساعته سانس اول به دلیل مشکلات صدابرداری، صدابرداری همراه با اشکال و بدون تفکیک صدا و ترک لیست پرو پیمان بود که همین اتفاق ها دست به دست هم داد تا اجرا دوم که اجرای آمبینت نیما رمضان بود با تاخیری یک ساعته به روی صحنه برود و اعتراض مخاطبانی که در لابی انتظار می کشیدند را همراه داشت.
گفتنی است که شب شنبه ها به همت رضا دادویی به عنوان مدیر پروژه و مهدی خان محمدی به عنوان مدیر اجرایی شنبه های هر هفته در سالن تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود.

عکس های شیرین رسام از این کنسرت را در ادامه ببینید:
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q