۱۴۰۳ بيست و پنجم ارديبهشت - 07:57 ب.ظ

ضبط آلبوم چهارم «فرشید اعرابی» به پایان رسید

ضبط آلبوم چهارم «فرشید اعرابی» به پایان رسید
نوای فارس – سجاد مالمیر: مراحل تولید چهارمین آلبوم رسمی فرشید اعرابی خواننده بدعت‌گذار موسیقی هوی متال در ایران، از چندی پیش آغاز شده و اکنون این آلبوم پس از رکورد وکال، به مرحله میکس و مسترینگ رسیده است.

فرشید اعرابی که تا کنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «پنهان»، «سکوت راوی» و «به رنگ شب» منتشر کرده، طی هفته گذشته ضبط آلبوم چهارمش را نیز به پایان رساند تا جدیدترین آلبوم این خواننده وارد مرحله نهایی تولید شود. ضبط این آلبوم توسط هادی کیانی انجام شد که در اثر جدید اعرابی به عنوان نوازنده کیبورد نیز حضور دارد.

علاوه‌بر کیانی، نیما نواپور (درامز) و محمد نیک (گیتار بیس) نوازندگان دیگر آلبوم جدید فرشید اعرابی هستند و خود این خوانده نیز در آلبوم گیتار الکتریک نواخته است. همچنین عباس‌ روشن‌زاده ترانه‌سرای سه آلبوم قبلی اعرابی، بار کلام این مجموعه را نیز بر دوش می‌کشد.

چهارمین آلبوم رسمی فرشید اعرابی سال آینده منتشر می‌شود و همزمان با آن کنسرت جدیدی نیز برگزار خواهد شد. اعرابی در خردادماه سال جاری پس از 5 سال به روی صحنه بازگشت و در روز 16 دی نیز طی دو سانس در مجموعه فرهنگی برج آزادی به روی صحنه رفت.

همچنین این خواننده هوی متال در صورت دریافت مجوز، تا قبل از پایان سال جاری یک تک آهنگ جدید نیز به هوادارانش هدیه خواهد داد.
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q