۱۴۰۳ اول ارديبهشت - 11:18 ق.ظ

«خواب سیاه» حامی در تالا روحدت تعبیر شد

 «خواب سیاه» حامی در تالا روحدت تعبیر شد
نوای فارس-مهرنوش قضاوتی: هفتمین روز اسفند ماه تالار وحدت میزبان حمید حامی و ارکسترش بود. ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب مخاطبان موسیقی پاپ- کلاسیک به تالار وحدت آمده بودند تا به همت شرکت کامیاب بهاران قطعاتی خاطره انگیز را از خواننده محبوب شان بشنوند.

‌ این روز ها ششمین جشنواره مد و لباس فجر میهمان تالار وحدت شده و لباس های متنوع این جشنواره در سالن این تالار به نمایش گذاشته شده اند. هنردوستان هم در حین انتظار برای موسیقی مورد علاقه شان از مدل های مختلف مانتو های زنانه دیدن می کردند.

با به صدا درآمدن زنگ یک به یک صندلی ها پر شدند. صندلی های قرمز رنگ روی صحنه نیر در میان نور ملایم چند چراغ، منتظر آمدن نوازندگان بودند. نوازندگان و سپس حامی در میان تشویق جمعیت وارد شدند.

حامی پس از سلام به حاضران گفت: خیلی خوشحالم ‌ در سالنی که خیلی دوست دارم و قبلا آرزو داشتم در آن اجرا کنم، به لطف شما هر چند وقت یک‌بار کنسرت برگزار می‌‌کنم.

«هم گریه» از ساخته های زنده یاد بابک بیات قطعه شروعی اجرای امشب شد. این قطعه در انتها توانست یخ سالن را بشکند و جمعیت را با خود همراه کند. حامی پس از این قطعه از جمعیت خواست بایستند و سپس از رضا تاجبخش تشکر کرد.

«پرستش» دومین قطعه امشب بود. ترانه افشین یداللهی با همراهی صدای جمعیت و حامی شروع به خواندن شد. «نبودی نبودم، تو هستی که هستم...» تا پایان زمزمه شد. کلیپ قطعه «خواب سیاه» بر روی پرده نقش بست و صدای پیانو رضا تاجبخش شروع کننده ملودی شد. تشویق حاضران در انتهای این قطعه نشان دهنده رضایت شان از شروع  این کنسرت بود.

در «سفر» نوازنده فلوت به دیگر نوازندگان پیوست و نوای همه ساز ها با هم درآمیختند تا ملودی بابک زرین شکل بگیرد. حامی جمعیت را به همخوانی دعوت کرد و سراغ «گلایه ای نمی کنم» رفت. صدای همخوانی های ترانه بابک صحرایی همزمان با پخش کلیپ این قطعه شنیده می‌ شد.

جمعیت بابک بیات و اهورا ایمان را تشویق کردند و «دلم گرفت» طنین انداز شد. بی فاصله ای از ملودی صدای جمعیت شروع کننده شد: «دلم گرفته ای هم نفس...». همراهی ها در میانه به جایی رسید که‌ حامی سکوت کرد تا صدای جمعیت شنیده شود.

«زمستون» پر شور اجرا شد و در آخرین ماه سال به وحدت گرما بخشید. سپس حامی «سوگند» را به برادرش تقدیم کرد. این قطعه تنها با صدای زیبای پیانو به عنوان آخرین قطعه بخش اول اجرا شد.

پس از استراحتی کوتاه ارکستر دوباره روی صحنه بازگشت.

حامی به عنوان سورپرایز قطعه جدیدی را برای شروع بخش دوم انتخاب کرده بود. «شوق تنهایی» با ترانه ای از بابک صحرایی و آهنگسازی حامی اجرا شد. «غزل» قطعه پرطرفداری بود که‌ صدای حاضران را بلند کرد. پس از «غزل» نوبت به «فقط نگاه می کنم» رسید.

نور صحنه کم شد و «گل مینا» شروع به نواختن شد. آرشه ویولن ها صدای پیانو را همراهی کردند. این قطعه به‌ خوبی اجرا شد و تحسین حاضران را در میانه برانگیخت. با وجود مشخص بودن قطعات اجرای امشب نام «لالایی» از ابتدای شروع کنسرت، از هر سوی سالن به گوش می رسید. حامی از برادر زاده کوچکش خواست روی صحنه بیاید و قسمتی از «لالایی» را خواند.

«یاد من باش» با ترانه ای از یغما گلرویی قطعه بعدی بود. دو تا از قطعات رپرتوآر به دلیل کم بود وقت حذف شد و «دیوونگی»٬ «لیلای من کو» دو قطعه پایانی اجرای امشب شدند.

رضا لمعانی نوازنده گیتار، کسری سبک تکین نوازنده گیتار باس، علیرضا میرآقا نوازنده پرکاشن و ترومپت، امیرمیلاد نیکزاد نوازنده درامز، ترانه پور یوسف نوازنده فلوت، علی جعفری پویان، تینا جامه گری، دانیال جورابچی، سانوا عندلیبی و نوید شعبان زاده نوازندگان ویولن، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل اعضای ارکستر حامی را تشکیل می‌دادند که به سرپرستی رضا تاجبخش نوازنده پیانو، امشب در کنار یکدیگر نواختند.

بابک صحرایی، آرزو نبوت مهمانان این کنسرت بودند.

هشتم اسفند ماه، نیز این کنسرت در تالار وحدت برگزار شد.

عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در ادامه ببینید:منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q