۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 07:15 ق.ظ

«تندر» بار دیگر در «شب شنبه‌ها» به روی صحنه رفت

«تندر» بار دیگر در «شب شنبه‌ها» به روی صحنه رفت
نوای فارس: گروه موسیقی «تندر» به سرپرستی اردوان انزابی‌پور 21 اسفند در قالب رویداد «شب شنبه‌ها» با دو اجرای پی در پی از علاقه‌مندان به موسیقی راک پذیرایی کرد.

در این کنسرت که در سالن مستقل تهران برگزار شد، «تندر» منتخبی از قطعات دو آلبوم خود را به همراه دو تک آهنگ جدید اجرا کرد. تمامی قطعاتی که انزابی‌پور در این کنسرت خواند، به زبان انگلیسی بود و هیچ کدام از آن قطعات کاور نبودند.

اعضای گروه موسیقی «تندر» برای این اجرا را اردوان انزابی‌پور (خواننده ، گیتار الکتریک)، محمد برزیده (گیتار الکتریک، هارمونیکا، همخوان)، بیتا صادقی (گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (گیتارباس)، آیدین انزابی‌پور (درامز) و پژهان امید (مسول فنی) تشکیل می‌دادند.

همچنین «تندر» در این کنسرت با گروه «صدا» همکاری کرد و برای نخستین بار در ایران از سیستم صدابرداری و پخش جلوه های صوتی ساراند با اقتباس از سیستم Dolby Atmos بهره برد. اعضای گروه «صدا» نیز عبارت بودند از: آيدين الفت (طراحى، اجراى جلوه‌هاى صوتى و مهندسى صدا)، داتيس اسكندرى (دستيار اجرا)، امير والى و رامتين ناهيد (دستيار فنى صدا)، تجهيزات صدا (شركت شهر صداى پارسيان) و ضبط جلوه‌هاى صوتى (استوديو نواى شهر پارسيان).

این کنسرت در روز شنبه 21 اسفندماه در دو سانس 19 و 21 در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آنیتا راستگو را از این کنسرت تماشا کنید:
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q