۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 01:05 ق.ظ

در شب تجلیل از استاد علی نصیریان و محمدرضا کشاورز؛علی زندوکیلی کنسرت خود را با کودکان کار برگزار کرد

علی زندوکیلی کنسرت خود را با کودکان کار برگزار کرد
نوای فارس: علی زندوکیلی که به تازگی آلبوم جدیدی را با نام "رویای بی ‌تکرار" منتشر کرده، در روز 23 اسفندماه آخرین کنسرت سال 95 خود را در جمع بزرگان سینمای ایران برگزار کرد.

در این کنسرت که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، زندوکیلی در دو سانس به روی صحنه رفت و ضمن اجرای قطعات آلبوم "رویای بی تکرار"، چند اثر پرطرفدار دیگر خود و همچنین برخی از آثار ماندگار موسیقی ایرانی را اجرا کرد.

از جمله اتفاقات ویژه این کنسرت، تجلیل علی زندوکیلی از دو پیشکسوت برجسته هنر نمایش و تصویر، علی نصیریان و محمدرضا کشاورز بود که این تجلیل در حضور این دو استاد بازیگری برگزار شد. همچنین سید حسن قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، محمود پاک‌نیت و فرزاد حسنی از مهمانان دیگر این کنسرت بودند.

یکی دیگر از رویدادهای جالب آخرین کنسرت گروه "زند" در سال 95، به روی صحنه آمدن یک گروه کر از کودکان کار بود که این گروه همراه با زندوکیلی قطعه ماندگار "به سوی تو" را اجرا کرد.

اعضای گروه "زند" را در این کنسرت عبارت بودند از: سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار و پیانو)، رامتین اتابکی (گیتاربیس)، افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای) و امید غفاری (پیانو و گیتار الکتریک).

در ادامه می‌توانید عکس‌های پدرام نظری را از این کنسرت ببینید:
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q