۱۴۰۳ ششم ارديبهشت - 05:01 ق.ظ

در سومین روز از سال جدید و به میزبانی برج میلاد؛کنسرت عیدانه گروه «رستاک» برگزار شد

کنسرت عیدانه گروه «رستاک» برگزار شد
نوای فارس: گروه موسیقی «رستاک» در سومین روز از سال جدید، با اجرای یک کنسرت شاد عیدانه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

در این کنسرت، گروه موسیقی «رستاک»، شادیانه‌های بومی آلبوم «سورنای نوروز» را به همراه برخی از قطعات آلبوم جدید «میان خورشید‌های همیشه» به زبان‌های فارسی، گیلکی، شیرازی، جنوبی، لری و... اجرا کرد.

سیامک سپهری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، فرزاد مرادی (خواننده، نوازنده دوتار، سه‌تار، قوپوز و تارباس)، بهزاد مرادی (خواننده، نوازنده دف، دهل، نقاره و کوزه)، اکبر اسماعیلی‌پور (تار)، محمد مظهری (کمانچه)، یاور احمدی‌فر (دف، دایره، دهل و پیپه)، سارا نادری (دوتار، سه‌تار، رباب، نقاره و تنبک)، نگار اعزازی (دف، دایره و دهل)، امید مصطفوی (تنبک، ضرب و تمپو)، صبا جمالی (قانون)، یاسر نوازنده گرجی (بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی)، مائده دوستی (کمانچه آلتو)، بیتا قاسمی (قیچک باس)، فرزاد خورشیدسوار (دف، دایره و دهل) و سپهر سعادتی (کنترباس) اعضای گروه رستاک را برای اجرای این کنسرت نوروزی تشکیل می‌دادند.

کنسرت نوروزی گروه «رستاک» در برج میلاد تمدید شده و این گروه موسیقی محلی در روز 9 فروردین نیز در سالن‌ همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود و شادیانه‌های خود را برای مردم تهران اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های شیرین رسام را از این کنسرت ببینید:
 
برای دیدن سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q