۱۴۰۳ چهاردهم ارديبهشت - 05:04 ب.ظ

اجرای گروه راک لهستانی برای اولین بار در ایران؛گروه راک «پارتیزانت» در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود

گروه راک «پارتیزانت» در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود
نوای فارس – سجاد مالمیر: گروه موسیقی راک «پارتیزانت» به همت موسسه فرهنگی و هنری «خانه هنر جوان» برای نخستین بار به ایران می‌آید و طی دو اجرا در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

گروه «پارتیزانت» یک گروه گیتار و درام متشکل از دو نوازنده برجسته لهستان با نام‌های کریشتوف فرانچیشک توچکو (خواننده و گیتار) و میکوآی توچکو (درام و کاخون) است که این دو نوازنده را دو موزیسین دیگر با نام‌های کریشتوف کریس فوربوت و ایوو گرونوفسکی (دستیار و پشتیبانی فنی) همراهی می‌کنند.

کریشتوف توچکو (پارتیزانت توچکو) نوازنده گروه «پارتیزانت» پیش از این با جو ستریانی نوازنده برجسته و نامدار گیتار الکتریک یک اجرای مشترک داشت که جو ستریانی در آن اجرا زبان به تمجید از پارتیزانت گشود.

اجرای گروه راک «پارتیزانت» در روزهای 8 و 9 اردیبهشت در تالار وحدت شهر تهران برگزار خواهد شد که این اجرا اولین کنسرت یک گروه موسیقی راک لهستانی در این سالن می‌باشد. هم‌اکنون بلیت‌فروشی کنسرت روز 8 اردیبهشت در سامانه ایران کنسرت آغاز شده اما فعلاً خبری از بلیت‌فروشی اجرای دوم این گروه نیست.

این کنسرت حاصل اولین همکاری مشترک موسسه فرهنگی و هنری «خانه هنر جوان» با سفارت جمهوری لهستان است. مدیریت موسسه «خانه هنر جوان» را علیرضا فرهادی بر عهده دارد.
 منبع : اختصاصی نوای فارس
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q