۱۴۰۳ چهاردهم ارديبهشت - 05:49 ب.ظ

«دنیای بعد تو» سومین آلبوم گروه سون منتشر شد

«دنیای بعد تو» سومین آلبوم گروه سون منتشر شد
نوای فارس – مهرنوش گرمابی: سومین آلبوم رسمی گروه سون با عنوان «دنیای بعد تو» پس از چهار وقفه با همکاری موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و تهیه کنندگی رسول ترابی منتشر شد.

تازه ترین آلبوم گروه سون در حالی وارد بازار موسیقی کشور شد که این گروه دوازدهمین سال همکاری شان را با موفقیت پشت سر  گذاردند. آلبوم «دنیای بعد تو»شامل یازده قطعه می باشد که چهار قطعه از جمله قطعات «دیره»، «دنیای بعد تو»، «اولین عشق» و «ادعا» در روزهای گذشته به صورت تک‌آهنگ و یا ویدیو کلیپ در فضای مجازی پخش شده بودند.  قطعات «میخوام ببینمت»، «من عاشق میشم»، «مثل یه مرد»، «دیوونه»، «تنهاترین»، «حواسم به توئه» و «دوست داشتنی» از دیگر آثار این آلبوم هستند.

قسمت اعظم ترانه های آلبوم «دنیای بعد تو» را علی رضا پیروزی سروده است و آرش قنادی و کیارش پوزشی تنظیم قطعات را عهده دار بوده اند .همچنین امیر قنادی ساخت موسیقی قطعات را انجام داده است.

لازم به ذکر است که کنسرت های آتی گروه موفق سون  در7 و 8 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و این گروه با اجرای قطعات جدید از علاقمندان خود میزبانی خواهند کرد.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q