۱۴۰۳ شانزدهم ارديبهشت - 03:11 ب.ظ

امامیار حسن‌او و بابک خادمی در «محبت بی پایانم» می‌نوازند

امامیار حسن‌او و بابک خادمی در «محبت بی پایانم» می‌نوازند
نوای فارس - مهرنوش گرمابی: شب‌های شلوغ و پر رفت و آمد تالار رودکی تهران با حضور گروه‌های سرشناس آذربایجانی ادامه دارد.

شب موسیقی آذربایجان تحت عنوان «محبت بی پایانم» با حضور امامیار حسن‌او نوازنده بین‌المللی ساز کمانچه و همنوازی بابک خادمی در تهران برگزار می‌شود.

امامیار حسن‌او نوازنده با تکنیک آذربایجانی با همراهی بابک خادمی نوازنده سازهای کوبه‌ای در روزهای  19 و 20 اردیبهشت ماه طی دو شب پیایی در تالار رودکی تهران به روی صحنه می‌روند.

به گفته بابک خادمی در این اجرا قطعاتی از موسیقی فولکلور آذربایجانی از جمله رِنگ‌ها، رقص‌ها و ماه‌نی‌ها اجرا می‌شود. خادمی درباره جزئیات این اجرا گفت: کنسرت در دو پرده و به شکل بی‌کلام برگزار می‌شود. در پرده اول سولونوازی امام‌یار حسن‌او را داریم و در پرده دوم من با سازهای کوبه‌ای او را همراهی می‌کنم.

این نوازنده درباره حضور حسن‌او در ایران گفت: سال گذشته حسن‌او به ایران آمد و ما آلبومی با هم ضبط کردیم و ایشان مسترکلاس‌هایی در تبریز برگزار کرد. در همان سفر به من پیشنهاد داد که یک اجرای دو نفره روی صحنه داشته باشیم که این پیشنهاد هم‌اکنون محقق شده است.

خادمی در ادامه توضیح داد: حسن‌او پیش از این با اساتید سرشناس موسیقی از جمله پژمان حدادی، پژهام اخواث، مشکین‌قلم و اساتید دیگر برنامه اجرا کرده است.

او درباره خصوصیات اجراهای حسن‌او افزود: هم‌نوازی با امام‌یار کاری پیش‌بینی‌ناپذیر است، به واسطه تبحر و مهارتش در اجرا، همراهی با او کاری بسیار لذت‌بخش است و یقین دارم بینندگان هم از آن لذت خواهند برد.

این اجرا در حالی برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است طی روزهای 21 و 25 اردیبهشت ماه امامیار حسن‌او مستر کلاسی را برای تمامی سازها در تهران برگزار نماید.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه اینترنتی ایران کنسرت مراجعه فرمایند.
 
به اشتراک بگذارید :
برچسب ها


عضویت : telegram.me/joinchat/AzEeHDus0u0ht5Y_Qi2E0Q